6è. Sopar Solidari - 6 d'octubre 2016
Cena solidaria

3a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

La 3ª edició del Sopar Solidari va reunir el passat 12 de setembre a més de 900 persones entre polítics, empresaris i representants d'entitats benèfiques i socials. La recaptació es destinarà al projecte Nous Horitzons, que consta de quatre projectes de suport a joves en risc d'exclusió.

3a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

Celebrada en aquesta ocasió a PortAventura Convention Centre, el sopar benèfic va aconseguir recaptar 65.300 €, que es destinaran al projecte Nous Horitzons. Aquesta iniciativa permetrà finançar a quatre entitats que treballen amb nens i joves en risc d'exclusió social: els centres d'acollida d'infants i joves CRAE Sant Josep i CRAE La Pastoreta, l'Associació Down Tarragona i Aprodisca (Associació Pro Persones amb Disminució Psíquica de la Conca de Barberà).

Aquest projecte té com a objectiu principal apropar a aquests joves de Tarragona al món laboral i educatiu. Per a això, es duran a terme diferents programes d'integració social i acompanyament sociolaboral a través d'aquestes quatre institucions locals.

Gràcies a la resposta que ha tingut l'edició d'enguany, a la participació de tots els assistents, patrocinadors, col laboradors i voluntaris podrem ajudar a les quatre entitats locals que formen part del projecte Nous Horitzons.

Aquesta iniciativa solidària forma part del compromís de la Fundació PortAventura amb el col·lectiu d'infants i joves desemparats i en risc d'exclusió social i amb aquest objectiu, col·labora amb diferents entitats locals mitjançant el finançament de projectes de divulgació, formació i sensibilització de cadascun seus àmbits d'actuació.

ELS FONS RECAPTATS

Les entitats beneficiàries:

Fundació Casa Sant Josep
La Fundació Casa Sant Josep de Tarragona disposa de tres Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) per l'atenció i educació d'infants i adolescents que es troben en situació de desemparament i pels quals s'ha resol una mesura administrativa d'acolliment simple residencial.
Grup Sagessa
CRAE la Pastoreta acull a menors de 3 fins a 18 anys que es troben en situació familiar desestructurada i/o conflictiva i es treballa amb la finalitat de crear una dinàmica relacional el més semblant possible a una família. Tenen l'encàrrec d'oferir una alternativa al medi familiar inexistent, deteriorat o en greu dificultat.
Down Tarragona
Amb el programa "Agafa't al 21" Down Tarragona pretén donar cobertura a les necessitats de creixement i maduració a partir d'una formació integral en termes d'autonomia personal i urbana, habilitats adaptatives, emocionals, socials i laborals, per aconseguir una integració sociolaboral.
Aprodisca
El servei de teràpia ocupacional per a persones amb discapacitat intel·lectual de APRODISCA està dirigit a facilitar als usuaris una atenció de tipus rehabilitador integral per tal que puguin assolir, dins les seves possibilitats, la seva màxima integració social i laboral.

galeria d'imatges

• Centre de convencions