7è. Sopar Solidari - 14 de septembre de 2017
Cena solidaria

4a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

Un any més, el Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura ha superat les expectatives de l'organització. L'esdeveniment, celebrat el passat 2 d'octubre, va reunir a 1.050 comensals entre polítics, empresaris, patrocinadors, col·laboradors, proveïdors, clients, periodistes i representants d'entitats benèfiques i socials. Volem donar les gràcies a tots aquells que ho van fer possible.

4a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

Amb el PortAventura Convention Centre com a escenari, el sopar benèfic, que ha celebrat la seva 4ª edició, va aconseguir recaptar 71.250€, superant la xifra de l'any anterior (65.300€). L'import recol·lectat contribuirà a la implantació de Projecte Home a Tarragona, de manera que l'ONG catalana podrà desenvolupar a la província diferents projectes centrats en l'atenció, el tractament i la reinserció social de les persones amb problemes de drogodependència.

Aquesta iniciativa solidària forma part del compromís de la Fundació PortAventura, principalment amb els nens i joves en risc d'exclusió. Amb l'objectiu principal d'ajudar a aquests col·lectius, la Fundació col·labora amb diferents entitats de proximitat mitjançant el finançament de projectes de divulgació, formació i sensibilització de cadascun dels seus àmbits d'actuació.

ELS FONS RECAPTATS

Sobre Projecte Home Catalunya

Projecte home
Projecte Home Catalunya és una ONG catalana creada el 1995 per al tractament, la prevenció i la sensibilització de les drogodependències. Al llarg de tots aquests anys, ha atès a més de 15.000 persones amb problemes de drogues, amb especial *atenció per a aquelles persones en situació de risc d'exclusió social. Compta amb centres de tractament a Barcelona, Montcada i Reixac, Montgat i Tarragona i amb un equip humà format per 30 treballadors i 120 voluntaris. Exerceix com ONG de caràcter consultiu especial front el Consell Econòmic i Social de les Nacions Unides