7è. Sopar Solidari - 14 de septembre de 2017
Cena solidaria

5a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

Un any més, el Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura ha superat les expectatives de l'organització. L'esdeveniment, celebrat el 8 d'octubre, va reunir a més de 1000 comensals entre polítics, empresaris, patrocinadors, col·laboradors, proveïdors, clients, periodistes i representants d'entitats benèfiques i socials. Volem donar les gràcies a tots aquells que ho van fer possible.

Amb el PortAventura Convention Centre com a escenari, el sopar benèfic, que ha celebrat la seva 5a. edició, va aconseguir recaptar 82.000€, destinats a 3 entitats: Fundació Pasqual Maragall, Associació D'Alzheimer Reus i Baix Camp i Fundació Villablanca - Grup Pere Mata. L'import recol·lectat ajudarà a la investigació en els joves d'avui per prevenir la malaltia demà, amb projectes centrats en la lluita contra l'Alzheimer.

5a. EDICIÓ SOPAR SOLIDARI

ELS FONS RECAPTATS

El motiu del nostre Sopar Solidari 2015 ha estat la lluita contra l'Alzheimer. Els beneficis han estat destinats a la investigació en els joves d'avui per prevenir la malaltia demà.

Les entitats beneficiàries han estat les següents:

Fundación Pasqual Maragall
A la Fundació Pasqual Maragall per a la investigació contra l'Alzheimer treballen per vèncer a aquesta malaltia i millorar el benestar de les persones afectades i els seus cuidadors.
Associació Alzheimer Reus i Baix Camp
Els objectius de l'Associació consisteixen principalment en desenvolupar activitats dirigides als efectes i conseqüències de la malaltia d'Alzheimer. Informar i sensibilitzar a la ciutadania sobre la malaltia, recolzar moral i legalment als familiars, oferir suport psicològic als familiars i realitzar activitats adreçades a l'atenció integral del malalt i del cuidador familiar.
Fundació Villablanca
Sota el nom Villablanca, el Grup Pere Mata ofereix diferents serveis en l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual que cobreix totes les necessitats de tractament. Villablanca desplega un ampli programa de formació per als seus professionals i disposa d'una unitat d'investigació especialitzada en l'àmbit de la discapacitat intel·lectual (UNIVIDD).

galeria d'imatges

Notes de premsa

Comunicats oficials de la Fundació PortAventura sobre l'esdeveniment

La Fundació PortAventura recapta 82.000 € per a la lluita contra l'Alzheimer a la 5a edició del seu Sopar Solidari