7è. Sopar Solidari - 14 de septembre de 2017
Cena solidaria

El sopar

El pròxim dia 14 de setembre celebrem la VII Edició del Sopar Solidari de la Fundació PortAventura, un esdeveniment que té l'objectiu de recaptar fons per donar-los a organitzacions que treballen en benefici de les persones en risc d?exclusió amb diferents capacitats.
El sopar

Els beneficis aniran destinats als projectes d?inserció laboral de Down Tarragona i al centre de paràlisi cerebral "La Muntanyeta".

Entitats beneficiàries

Entidad beneficiaria APPC La Muntanyeta
La Muntanyeta
Construcció d'un nou centre per a persones amb paràlisi cerebral.
Entidad Down
Down Tarragona
Projecte "Agafa't al 21", servei d'inserció socio-laboral per afavorir la integració de persones amb síndrome de Down.

Accessos i acreditacions a Ferrari Land
Entre les 20.30h y las 22.30h podreu gaudir de les atraccions Red Force i Thrill Towers
Aperitiu de Benvinguda
Sopar Cocktail
Sorteig d'obsequis: iatges, estades, regals exclusius...
Entrega xecs a les entitats beneficiaries:
  • Down Tarragona
  • La Muntanyeta
Cava i cafè
Música i Copes

Vestimenta formal

Gaudeix de les atraccions

Podràs viure una autèntica experiència Ferrari durant el sopar cocktail muntant en les atraccions Red Force i Thrill Towers a Ferrari Land. Prepara't per emoció, adrenalina i diversió

Sorteigs i regals

La venda de tickets per al sorteig es realitzarà durant el sopar

Com arribar-hi?

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat
per carretera

L'opció més còmoda per arribar a PortAventura amb cotxe és l'AP-7, o la C-32 direcció Tarragona. La sortida 35 correspon al resort. Si véns des de Lleida (AP-2), la C-32 a l'altura del Vendrell has de sortir, i des d'altres punts de Catalunya, també has d'enllaçar amb l'AP-7.

Direcció Tarragona: Salida 35

amb tren

La línia de Renfe R-16 és la manera més directa per arribar a PortAventura amb tren. L'estació de tren no és a l'interior del parc sinó que és a uns quants metres de distància. Un cop siguis a l'estació, segueix les indicacions fins a aribar al PortAventura World.

Rodalia de Catalunya - R16: Estació PortAventura

Amb ave

L'estació de l'AVE Camp de Tarragona és a tan sols 20 minuts de PortAventura i disposa d'un servei diari d'autobusos que fan el recorregut.

Amb avió

L'aeroport de Reus és el que queda més a la vora i és a tan sols 10 minuts per carretera; el de Barcelona és a una hora i el de Girona, a dues hores.

Coordenades: 41º05'15.46" N - 101º09'26.02" E
Planifica la teva ruta