7è. Sopar Solidari - 14 de septembre de 2017
Cena solidaria

El sopar

La Fundació PortAventura recapta 87.170 € en la 7a. edició del Sopar Solidari

Down Tarragona-Reus i l'APPC La Muntanyeta, dues associacions que cerquen la millora de la qualitat de vida de persones amb síndrome de Down i persones afectades per paràlisi cerebral, han rebut l'import íntegre de la recaptació.

Més de 1.200 comensals van assistir al Sopar Solidari per consolidar-se amb el principal acte benèfic del territori.

El sopar

El passat 14 de setembre, va tenir lloc la setena edició del Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura. L'acte va ser tot un èxit de convocatòria amb més de 1.200 comensals (entre particulars sensibilitzats per les diverses causes, empreses de tots els sectors, entitats públiques i representants d'entitats benèfiques i socials).

Conduït pel conegut monologuista Javi Sancho, l'acte va aconseguir recaptar 87.170 €, que aniran íntegrament a dues organitzacions territorials: Down Tarragona (Reus) i el projecte «Agafa't al 21» (un servei d'inserció sociolaboral per afavorir la igualtat d'oportunitats, el tracte i la no-discriminació de persones amb síndrome de Down i altres discapacitats) i a l'APPC La Muntanyeta, per ajudar amb la construcció del nou centre de paràlisi cerebral ubicat a Bonavista (Tarragona). La recaptació obtinguda aquest any ha superat la de l'any passat, que va ser de 85.302 €.

Durant l'acte, també es va fer un homenatge a: Eloi Moreno, primer judoka català amb síndrome de Down que aconsegueix el cinturó negre; l'equip Nàstic Genuine, format per infants i joves amb síndrome de Down, i, a títol pòstum, i també el moment més emocionant de la nit, a Jaume Marí, que fou president de la Confederació ASPACE (Atenció a la Paràlisi Cerebral d'Espanya) i director general de l'APPC La Muntanyeta fins que va morir fa uns quants mesos.

Segons el president de la Fundació PortAventura, Ramon Marsal: «És un orgull per a nosaltres organitzar una iniciativa com aquesta. Aquest any hem volgut reconèixer l'esforç i la dedicació de dues entitats que duen a terme una tasca molt important per millorar les condicions de persones amb diferents tipus de discapacitats, i ens omple de satisfacció la resposta tan positiva del territori».

Els projectes escollits

L'associació Down Tarragona (Reus) és una entitat sense ànim de lucre formada per un grup de pares, mares i familiars de la província de Tarragona, amb la voluntat de millorar la qualitat de vida de les persones amb síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. L'objectiu de Down Tarragona és ajudar aquestes persones a incorporar-se de manera activa a la societat. La Fundació PortAventura col·labora en el projecte «Agafa't al 21», un servei d'inserció sociolaboral per afavorir la igualtat d'oportunitats, el tracte i la no-discriminació de persones amb síndrome de Down i altres discapacitats.

L'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona (APPC) és una entitat sense ànim de lucre que té la voluntat d'atendre, d'una manera integral, infants i adults afectats per paràlisi cerebral o altres encefalopaties de tractament similars. La Fundació PortAventura ajuda a La Muntanyeta amb la donació de fons per a la construcció del nou centre de paràlisi cerebral a Bonavista (Tarragona).

Entitats beneficiàries

Entidad beneficiaria APPC La Muntanyeta
La Muntanyeta
Construcció d'un nou centre per a persones amb paràlisi cerebral.
Entidad Down
Down Tarragona
Projecte "Agafa't al 21", servei d'inserció socio-laboral per afavorir la integració de persones amb síndrome de Down.
L'espectacle

Celebration, extraordinari espectacle musical amb increïbles Números acrobàtics i coreogràfics.

GALERIA D'IMATGES

Col·laboradors principals