6è. Sopar Solidari - 6 d'octubre 2016
Cena solidaria

El sopar

La Fundació PortAventura recapta 85.302 euros en la 6ª Sopar Solidari

1.200 comensals van assistir a l'esdeveniment d'aquest any, el nombre més alt d'assistents des que se celebra aquesta cita solidària.

La recaptació íntegra anirà destinada a impulsar treballs en el camp de la millora de la qualitat de vida de nens i adolescents afectats amb paràlisi cerebral, discapacitat intel·lectual i risc de pobresa alimentària.

El sopar

Un any més, el Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura va ser un èxit de convocatòria. L'esdeveniment, celebrat el 6 d'octubre en el Centre de Convencions de PortAventura World, va reunir a 1.200 comensals entre particulars, treballadors de PortAventura World, empreses de tots els sectors, entitats públiques i ajuntaments i representants d'entitats benèfiques i socials.

La 6ª edició d'aquest sopar benèfic va aconseguir recaptar 85.302 euros arribant així a superar la xifra del passat any (82.000 euros). La recaptació íntegra anirà destinada a impulsar els treballs en el camp de la millora de la qualitat de vida de nens i adolescents amb paràlisi cerebral, discapacitat intel·lectual o en situació de pobresa alimentària i nutricional. Per a això s'han escollit tres organitzacions territorials que sobresurten pels seus treballs en aquest camp: l'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona - La Muntanyeta, l'entitat Taller Baix Camp i el Projecte "Alimentant somriures" de la Fundació Formació i Treball. Al final de l'acte es va fer lliurament de la recaptació, que es va repartir a parts iguals entre les tres associacions amb 28.434 euros cadascuna.

Segons el President de la Fundació PortAventura el Sr. Ramon Marsal "és un orgull per a nosaltres organitzar iniciatives d'aquest tipus i que rebin una resposta tan positiva. Aquest any hem volgut reconèixer especialment els esforços de tres entitats del nostre àmbit territorial que realitzen una important labor per millorar i facilitar la vida de persones que presenten alguna discapacitat o en risc d'exclusió social".

Els beneficis aniran destinats a projectes dedicats a pal·liar la pobresa alimentària, fomentar la formació i millorar la seva qualitat de vida.

les entitats beneficiàries

Entidad beneficiaria APPC La Muntanyeta
L'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral (APPC) és una entitat privada sense ànim de lucre formada en bona part per pares o tutors de nens afectats de paràlisi cerebral. Atenen 105 persones i actualment compten amb tres serveis: L'Escola d'Educació Especial "La Muntanyeta", el Centre Ocupacional Gresol i la residència de paràlisi cerebral Trèvol. Necessiten invertir en el "mètode TheraSuit", un programa intensiu de fisioteràpia, el qual s'ha demostrat, millora les habilitats en la motricitat en un 94% dels pacients.
Entidad beneficiaria Formacio i Treball
La Fundació Formació i Treball, a través del seu programa “Taula Amiga”, necessita ajuda per pal·liar la situació de pobresa alimentària i nutricional que pateixen part dels infants i adolescents en risc d’exclusió social. Així mateix, volen oferir classes de reforç escolar i suport socioeducatiu mitjançant voluntaris que faran de mentors.
Entidad beneficiaria taller baix camp
L’entitat Taller Baix Camp, té la missió d’oferir els suports necessaris a les persones amb discapacitat intel·lectual i a les seves famílies per a millorar la seva qualitat de vida. Un dels seus projectes més recents és la posada en marxa d’un nou Centre Ocupacional, on es realitzen programes d’activitats basant-se en tres grans àrees de treball: desenvolupament personal, desenvolupament social i l’ocupació terapèutica per a la millora de les actituds laborals. Necessiten ajuda per comprar un vehicle adaptat el qual permetria al 100% dels usuaris poder-se desplaçar a les diferents activitats.

El programa

6 d’octubre - Agenda Assistents.
Accés assistents i acreditacions. PortAventura Convention Centre.
Aperitiu de Benvinguda, jardins del Centre de Convencions.
Inici 6è. Sopar Solidari, sales Alexandria.
Entrega xecs a les entitats beneficiàries i comiat.
Vestimenta formal
L'espectacle

Revolution
Extraordinari espectacle musical amb increïbles números acrobàtics i coreogràfics.

Sorteigs i regals

Aconsegueix fabulosos viatges, estades i regals exclusius al nostre Sorteig Solidari
La venda de tiquets per al sorteig es realitzarà durant el sopar

Com arribar-hi?

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat
per carretera

L'opció més còmoda per arribar a PortAventura amb cotxe és l'AP-7, o la C-32 direcció Tarragona. La sortida 35 correspon al resort. Si véns des de Lleida (AP-2), la C-32 a l'altura del Vendrell has de sortir, i des d'altres punts de Catalunya, també has d'enllaçar amb l'AP-7.

Direcció Tarragona: Salida 35

amb tren

La línia de Renfe R-16 és la manera més directa per arribar a PortAventura amb tren. L'estació de tren no és a l'interior del parc sinó que és a uns quants metres de distància. Un cop siguis a l'estació, segueix les indicacions fins a aribar al PortAventura Convention Centre.

Rodalia de Catalunya - R16: Estació PortAventura

Amb ave

L'estació de l'AVE Camp de Tarragona és a tan sols 20 minuts de PortAventura i disposa d'un servei diari d'autobusos que fan el recorregut.

Amb avió

L'aeroport de Reus és el que queda més a la vora i és a tan sols 10 minuts per carretera; el de Barcelona és a una hora i el de Girona, a dues hores.

Coordenades: 41º05’53’’ N - 1º09’14’’ E
Descarrega-te'n el mapa