8è. Sopar Solidari - 19 de juliol de 2018
Cena solidaria

El sopar

El 19 de juliol cel·lebrarem la 8.a edició del nostra Sopar Solidari en el PortAventura Convention Centre.

En les edicions anteriors hem acollit més de 1.200 participants: empreses de tots els sectors, entitats públiques, ajuntaments i particulars sensibilitzats per les diverses causes. Convertint-se en el sopar solidari més participatiu del nostre territori més proper.
Es tracta d'un sopar que tot l'equip de la fundació organitza amb molta il·lusió, un sopar original i amè, amb espectacle, on rifem regals formidables, i emmarcat en l'incomparable entorn de PortAventura.

El sopar

Entitats beneficiàries

Entidad beneficiaria AECC
La AECC, en el seu 65 aniversari, lliurarà la recaptació del Sopar Solidari als 15 projectes que actualment te en funcionament dedicats al càncer infantil. Aquests programes aposten per la recerca, a reduir l'impacte provocat per la malaltia i millorar la qualitat de vida dels nens que el pateixen i els seus familiars.
Fundació Josep Carreras
La Fundació Josep Carreras, amb els seus 30 anys de trajectòria, destinarà la recaptació a la investigació d'un tipus de leucèmia limfoblàstica aguda que afecta nens en el seu primer any de vida, molt poc freqüent i de molt mal pronòstic. Aquest grup de recerca, liderat pel Dr. Pablo Menéndez, treballa per desenvolupar un tractament per als nadons que pateixen aquesta malaltia.
AFANOC
L'AFANOC va néixer fa 30 anys amb l'objectiu de millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies
La seva missió és la de treballar perquè el desenvolupament afectiu i educatiu d’aquests infants i adolescents sigui el més adequat a les seves especials circumstàncies.

19:30 h
Accés assistents i acreditacions. PortAventura Convention Centre
19:45 h
Aperitiu de Benvinguda, jardins del Centre de Convencions
21:00 h
Inici 8è Sopar Solidari, sales Alexandria
00:00 h
Anunci recaptació final i comiat
00:10 h
Chill-out, jardins del Centre de Convencions amb el Dj Abadia de 'la Muntanyeta'

Vestimenta formal
L'espectacle

Extraordinari espectacle musical amb increïbles números acrobàtics i coreogràfics.

Com arribar-hi?

Introdueix la teva adreça
Carrer, número i ciutat
per carretera

L'opció més còmoda per arribar a PortAventura amb cotxe és l'AP-7, o la C-32 direcció Tarragona. La sortida 35 correspon al resort. Si véns des de Lleida (AP-2), la C-32 a l'altura del Vendrell has de sortir, i des d'altres punts de Catalunya, també has d'enllaçar amb l'AP-7.

Direcció Tarragona: Salida 35

amb tren

La línia de Renfe R-16 és la manera més directa per arribar a PortAventura amb tren. L'estació de tren no és a l'interior del parc sinó que és a uns quants metres de distància. Un cop siguis a l'estació, segueix les indicacions fins a aribar al PortAventura World.

Rodalia de Catalunya - R16: Estació PortAventura

Amb ave

L'estació de l'AVE Camp de Tarragona és a tan sols 20 minuts de PortAventura i disposa d'un servei diari d'autobusos que fan el recorregut.

Amb avió

L'aeroport de Reus és el que queda més a la vora i és a tan sols 10 minuts per carretera; el de Barcelona és a una hora i el de Girona, a dues hores.

Coordenades: 41º05'15.46" N - 101º09'26.02" E
Planifica la teva ruta