8è. Sopar Solidari 19 de juliol de 2018
Cena solidaria

Com col·laborar-hi

Si vols col·laborar en el Sopar solidari de la Fundació PortAventura i formar part dels nostres Col·laboradors, tens dues opcions: ser una Empresa col·laboradora o pots fer una col·laboració especial.

Ser empresa col·laboradora

Volem que les empreses puguin fer participar els empleats, amics i/o clients en la col·laboració benèfica i d?esperit solidari i per a ells hem creat una nova modalitat de participació en el sopar, la d?Empresa Col·laboradora.

Pack empresa, Sopar Solidari 2018.
Per una aportació de 2.000 ?, l'Empresa Col·laboradora obté:

PARTICIPA Y SIGUES SOLIDARI! L'import de la seva col·laboració s'afegirà a la recaptació total que es repartirà entre les tres entitats beneficiàries del Sopar Solidari

Fundació Josep Carreras      AECC      AFANOC

DIJOUS 19 DE JULIOL
TEAMBUILDING "Viu la teva pròpia aventura"
10:00 h
Convocatòria de les empreses participants en l'Hotel PortAventura*
Se servirà un refrigeri
10:10 h
Reunió dels capitans de cada equip. Instruccions i entrega de materials, (cada empresa podrà participar amb 2 grups de 12 persones com màxim cada un)
10:40 h - Accés a PortAventura Park
11:00 h - Inici del Teambuilding
13:00 h - Final de l'activitat en l'Hotel PortAventura

La entrega de premis de les 3 empreses millor classificades, es realitzarà en l'escenari del Sopar Solidari.

* Estacionamient gratuït

Et pots fer Empresa Col·laboradora per mitjà de la pàgina d'inscripcions; primerament has de triar la forma de pagament i després seleccionar el formulari d'Empresa col·laboradora.

col·labora-hi!

col·laboració especial

També es pot col·laborar mitjançant la donació de premis per al sorteig, que ens ajudin a augmentar la recaudació solidària final. Si desitges contribuir como Empres col·laboradora, omple el següent formulari i et donarem resposta a la major brevetat possible.

Cognoms *
Adreça electrònica *
Telèfon *
Empresa *