8č. Sopar Solidari - 19 de juliol de 2018
Cena solidaria

Com colˇlaborar-hi

Si vols colˇlaborar en el Sopar solidari de la Fundació PortAventura i formar part dels nostres Colˇlaboradors, tens dues opcions: ser una Empresa colˇlaboradora o pots fer una colˇlaboració especial.

Ser empresa colˇlaboradora

Volem que les empreses puguin fer participar els empleats, amics i/o clients en la colˇlaboració benčfica i d?esperit solidari i per a ells hem creat una nova modalitat de participació en el sopar, la d?Empresa Colˇlaboradora.

Pack empresa, Sopar Solidari 2018.
Per una aportació de 2.000 €, l'Empresa Colˇlaboradora obté:

PARTICIPA Y SIGUES SOLIDARI! L'import de la seva colˇlaboració s'afegirŕ a la recaptació total que es repartirŕ entre les dues entitats beneficiŕries del Sopar Solidari

Fundació Josep Carreras      AECC

DIJOUS 19 DE JULIOL
TEAMBUILDING "Viu la teva prňpia aventura"
10:00 h
Convocatňria de les empreses participants en l'Hotel PortAventura*
Se servirŕ un refrigeri
10:10 h
Reunió dels capitans de cada equip. Instruccions i entrega de materials, (cada empresa podrŕ participar amb 2 grups de 12 persones com mŕxim cada un)
10:40 h - Accés a PortAventura Park
11:00 h - Inici del Teambuilding
13:00 h - Final de l'activitat en l'Hotel PortAventura

La entrega de premis de les 3 empreses millor classificades, es realitzarŕ en l'escenari del Sopar Solidari.

* Estacionamient gratuďt

Et pots fer Empresa Colˇlaboradora per mitjŕ de la pŕgina d'inscripcions; primerament has de triar la forma de pagament i després seleccionar el formulari d'Empresa colˇlaboradora.

colˇlabora-hi!

colˇlaboració especial

També es pot colˇlaborar mitjançant la donació de premis per al sorteig, que ens ajudin a augmentar la recaudació solidŕria final. Si desitges contribuir como Empres colˇlaboradora, omple el següent formulari i et donarem resposta a la major brevetat possible.

Cognoms *
Adreça electrňnica *
Telčfon *
Empresa *