7è. Sopar Solidari - 14 de septembre de 2017
Cena solidaria

Com col·laborar-hi

Si vols col·laborar en el Sopar solidari de la Fundació PortAventura i formar part dels nostres Col·laboradors, tens dues opcions: ser una Empresa col·laboradora o pots fer una col·laboració especial.

Ser empresa col·laboradora

Volem que les empreses puguin fer participar els empleats, amics i/o clients en la col·laboració benèfica i d?esperit solidari i per a ells hem creat una nova modalitat de participació en el sopar, la d?Empresa Col·laboradora.

Pack empresa, Sopar Solidari 2017.
Per una aportació de 2.000 €, l'Empresa Col·laboradora obté:

PARTICIPA Y SIGUES SOLIDARI! L'import de la seva col·laboració s'afegirà a la recaptació total que es repartirà entre les dues entitats beneficiàries del Sopar Solidari

Entidad beneficiaria APPC La Muntanyeta      Entidad Down

Et pots fer Empresa Col·laboradora per mitjà de la pàgina d'inscripcions; primerament has de triar la forma de pagament i després seleccionar el formulari d'Empresa col·laboradora.

col·labora-hi!

DIJOUS 14 DE SETEMBRE
TEAMBUILDING "Viu la teva pròpia aventura"
10:00 h
Convocatòria de les empreses participants a l'Hotel PortAventura*
Es servirà un refrigeri
10:10 h
Reunió dels caps de cada equip. Instruccions i lliurament de materials, (cada empresa podrà participar amb 2 grups de 12 persones com a màxim cadascun)
10:40 h - Accés a PortAventura Park
11:00 h - Inici del Teambuilding
13:00 h - Final de l'activitat a l'Hotel PortAventura

El lliurament de premis de les 3 empreses millor classificades, es realitzarà a l'escenari de Ferrari Land, en finalitzar el Sopar Solidari

* Aparcament gratuït
SÁBADO 4 DE NOVIEMBRE
FUN RUN PORTAVENTURA WORLD
08:00 h
Recollida de dorsals i xips a la recepció de l'Hotel El Paso
09:00 h
Sortida de la VI Cursa Solidària FUN RUN PORTAVENTURA WORLD, un circuit de 6'5km per PortAventura Park

*Cada empresa col·laboradora disposarà de 10 dorsals gratuïts

El primer classificat de cada empresa guanyarà entrada a Ferrari Land per a ell i la seva família

col·laboració especial

També es pot col·laborar mitjançant la donació de premis per al sorteig, que ens ajudin a augmentar la recaudació solidària final. Si desitges contribuir como Empres col·laboradora, omple el següent formulari i et donarem resposta a la major brevetat possible.

Cognoms *
Adreça electrònica *
Telèfon *
Empresa *