Un futur millor 2013 | Fundació PortAventura

Galeria d'imatges

Un futur millor

14/12/2013

Amb el lema “ Vine per Nadal a PortAventura amb la FEDAIA y ajuda’ns a construir un futur millor per a la infància”, la Federació d'Entitats d'Atenció i Educació per a la Infància i l'Adolescència (FEDAIA) i la Fundació PortAventura van celebrar el 14 de desembre un dia per a la infància a PortAventura Park.

La jornada va servir per sensibilitzar a la societat sobre la situació de risc d’exclusió de molts nens i joves i recordar que l’article 31 de la Convenció sobre els Drets de la Infància, subscrita també per Espanya, estableix:

“1. Els Estats membres reconeixen el dret de l'infant al descans i a l'esplai, al joc i a les activitats d'esbarjo adequades a la seva edat, i a participar lliurement en la vida cultural i les arts.

2. Els Estats membres han de respectar i promoure el dret de l'infant a participar plenament en la vida cultural i artística i han d'afavorir oportunitats de participació en activitats culturals, artístiques, recreatives i d'esplai.”

Més de 1.000 assistents, entre ells nens y joves en risc d'exclusió social, van poder gaudir d'una jornada repleta d’emocions, assistir a espectacles plens de vida i ambient nadalenc, així com compartir amb la resta de visitants un dia especial per recordar.