Jornada del cor 2014 | Fundació PortAventura

Fundació PortAventura, Fundació She i l’AACIC – CorAvant van organitzar la Jornada del Cor a PortAventura

24/05/2014

Prop de 3.000 persones van trobar-se a PortAventura Park el dissabte 24 de maig per celebrar la segona edició de la Jornada del Cor. “Emociona’t, junts pel cor dels nostres infants i joves” ha estat el lema escollit per a aquesta jornada que té l’objectiu de lluitar pel cor dels infants i joves de Catalunya, sensibilitzar la societat sobre aquest col·lectiu i recaptar fons per millorar-ne la seva qualitat de vida.

La Fundació SHE, nascuda de la iniciativa del Dr. Valentin Fuster amb el repte de reduir els efectes de l'epidèmia cardiovascular que afecta la nostra societat actual, ha destinat els beneficis de la jornada a promoure la salut i al Programa SI!, un programa de salut integral que es duu a terme a les escoles.

L’AACIC CorAvant, una associació i fundació de cardiopaties congènites, vol donar a conèixer la realitat dels infants i joves que neixen amb problemes de cor (www.aacic.org) i destinarà els beneficis de la jornada als serveis d’atenció psicosocial a aquests infants i joves, i a les seves famílies.