Dia sense gluten 2014 | Fundació PortAventura

Donant suport a la malaltia celíaca

07/09/2014

L'Associació Celíacs de Catalunya, amb el suport de la Fundació PortAventura, va celebrar el passat 7 de setembre la jornada “Un dia sense gluten” a PortAventura Park.

Un any més milers d'associats van visitar el parc per assistir a aquesta celebració, que té com a objectiu oferir als membres d'aquesta associació, als seus familiars i amics un dia festiu en el qual junts puguin gaudir amb seguretat de menús i d'aliments sense gluten. A més, durant la jornada s'organitzen accions per contribuir a informar i a sensibilitzar a la societat sobre la celiaquia.

PortAventura disposa regularment d'una carta especial per a celíacs als seus principals punts de restauració. Al lloc web del resort (www.portaventura.com), els clients trobaran informació dels punts de restauració en els que s'ofereixen productes dirigits a aquest col·lectiu.