Fent amics 2014 | Fundació PortAventura

Down Catalunya

VI trobada “Fent Amics” amb Down Catalunya a PortAventura

04/10/2014

Down Catalunya i la Fundació PortAventura van organitzar el 4 d'octubre i per sisè any consecutiu la trobada “Fent Amics amb Down Catalunya”. Prop de 5.000 persones ens van acompanyar per participar en aquesta festa solidària.

“Fent Amics” amb Down Catalunya és una celebració que té com a objectiu oferir als seus participants una jornada festiva plena de diversió entre amics i familiars, així com recaptar fons en benefici de les set entitats que integren Down Catalunya. L'organització de l'esdeveniment va comptar amb el patrocini de la Fundació Invest for Children.

En aquesta edició, es van organitzar diverses accions com les actuacions del grup Down Wapacha Team de Down Tarragona amb l'espectacle “Anada a l’antiga” i una exhibició de balls de saló, una batukada del grup Batukandi, l'actuació de Cracs d’Andi, trucs de màgia per Mags del Món, tallers de manualitats i tot això protagonitzat per diversos grups de joves amb diferents capacitats.