Posa’t  la gorra 2014 | Fundació PortAventura

Posa’t la gorra. Solidaritat amb el càncer infantil.

01/06/2014

El diumenge 1 de juny i en solidaritat amb el càncer infantil, PortAventura va tornar a ser l'escenari de la festa solidària “Posa’t la gorra”, que ha arribat a la seva dotzena edició.

Organitzada per AFANOC i la Fundació PortAventura, l’edició 2014 d’aquesta festa solidària a la que van assistir més de 9.000 persones va tornar a assolir un gran èxit.

L’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) destinarà els diners recaptats a mantenir la Casa dels Xuklis, una residència destinada a acollir a les famílies que han de desplaçar-se a Barcelona perquè els seus fills rebin tractament oncològic, i a garantir els serveis que ofereix AFANOC a totes aquestes famílies

L’AFANOC va aprofitar aquesta cita per organitzar activitats de difusió i sensibilització per donar a conèixer la realitat que viuen les famílies dels nens afectats que han de desplaçar-se a Barcelona per rebre tractament, ja que els hospitals de referència es troben en aquesta ciutat.

La Fundació PortAventura va col·laborar amb l’AFANOC en l'organització de la festa aportant els recursos necessaris per a la celebració de l'acte al Parc.