5ª Sopar solidari 2015 | Fundació PortAventura

5è. Sopar solidari

08/10/2015

El 5è. Sopa Solidari ha estat un èxit. Gràcies a tothom per la col·laboració.

Un any més, el Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura ha superat les expectatives de l'organització. L'esdeveniment, celebrat el 8 d'octubre, va reunir a més de 1000 comensals entre polítics, empresaris, patrocinadors, col·laboradors, proveïdors, clients, periodistes i representants d'entitats benèfiques i socials. Volem donar les gràcies a tots aquells que ho van fer possible.

Amb el PortAventura Convention Centre com a escenari, el sopar benèfic, que ha celebrat la seva 5a. edició, va aconseguir recaptar 82.000€, destinats a 3 entitats: Fundació Pasqual Maragall, Associació D'Alzheimer Reus i Baix Camp i Fundació Villablanca - Grup Pere Mata. L'import recol·lectat ajudarà a la investigació en els joves d'avui per prevenir la malaltia demà, amb projectes centrats en la lluita contra l'Alzheimer.

Les entitats beneficiàries han estat les següents:

Fundación Pasqual Maragall
A la Fundació Pasqual Maragall per a la investigació contra l'Alzheimer treballen per vèncer a aquesta malaltia i millorar el benestar de les persones afectades i els seus cuidadors.

Associació d'Alzehimer Reus i Baix Camp
Els objectius de l'Associació consisteixen principalment en desenvolupar activitats dirigides als efectes i conseqüències de la malaltia d'Alzheimer. Informar i sensibilitzar a la ciutadania sobre la malaltia, recolzar moral i legalment als familiars, oferir suport psicològic als familiars i realitzar activitats adreçades a l'atenció integral del malalt i del cuidador familiar.

Fundació Villablanca
Sota el nom Villablanca, el Grup Pere Mata ofereix diferents serveis en l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual que cobreix totes les necessitats de tractament. Villablanca desplega un ampli programa de formació per als seus professionals i disposa d'una unitat d'investigació especialitzada en l'àmbit de la discapacitat intel·lectual (UNIVIDD).

Més informació a la web del Sopar Solidari