Dia sense gluten 2015 | Fundació PortAventura

Dia Sense Gluten

20/09/2015

L'Associació Celíacs de Catalunya, amb el suport de la Fundació PortAventura, va celebrar el diumenge 20 de setembre la jornada “Un dia sense gluten” a PortAventura Park.

Un any més prop de 4.000 associats van visitar el parc per assistir a aquesta celebració.  Durant la jornada, que té com a objectiu oferir als membres d'aquesta associació, als seus familiars i amics un dia festiu en el qual tots junts puguin gaudir amb seguretat de menús i de productes sense gluten, s'organitzen accions per contribuir a informar i a sensibilitzar a la societat sobre la celiaquia.

A PortAventura Resort es disposa d’una guia “On menjar” on es troba la informació sobre els punts de restauració del resort, serveis a taula, autoserveis i hotels, on poder gaudir de diferents ofertes de productes aptes per a celíacs.

Més informació: Associació de Celíacs de Catalunya