Posa’t  la gorra 2015 | Fundació PortAventura

Posa't la Gorra

07/06/2015

L’Associació de familiars i amics de nens oncològics de Catalunya (AFANOC) i la Fundació PortAventura, el diumenge 7 de juny van organitzar a PortAventura Park i en solidaritat amb el càncer infantil la seva tretzena jornada de la festa solidària “Posa’t la gorra”.

Un any més aquesta festa va assolir un gran èxit. Prop d'11.000 persones van formar part d’aquesta jornada on es van dur a terme tallers i activitats de difusió i sensibilització per donar a conèixer la realitat que viuen les famílies dels nens afectats. Diferents grups musicals, grups geganters, voluntaris i presentadors solidaris van formar part d’aquest gran dia.

L’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya destinarà els diners recaptats a mantenir la Casa dels Xuklis, una residència destinada a acollir a les famílies que han de desplaçar-se a Barcelona perquè els seus fills rebin tractament oncològic, i a garantir els serveis que ofereix l’entitat a totes aquestes famílies.

Més informació: AFANOC