Somriu per la infāncia 2016 | Fundaciķ PortAventura

Organitzaciķ

Fedaia

Beneficiaris

Nens i joves amb risc d'exclusiķ

LA FEDAIA CELEBRA UNA GRAN FESTA SOLIDĀRIA PER LA INFĀNCIA A PORTAVENTURA WORLD

09/04/2016

“Somriu per la infāncia” és el lema sota el qual la FEDAIA amb la colˇlaboraciķ de la Fundaciķ PortAventura, va celebrar la quarta ediciķ d'un esdeveniment que busca sensibilitzar i solidaritzar a la societat sobre la necessitat d'invertir en polítiques que garanteixin la igualtat d'oportunitats de la infāncia, l'adolescčncia i la joventut. Un dia on els protagonistes sķn els infants i joves i en el qual el somriure és l'element d'uniķ que els iguala, més enllā de la seva situaciķ econōmica. A més, hi participen l'Obra Social “la Caixa”, l'Ajuntament de Tarragona, l'Ajuntament de Barcelona, Rodalies de Catalunya, Cadena SER i Xiula, entre d’altres.

Per fer-ho possible, la FEDAIA va posar a la venda entrades a un preu especial de 18 €. La recaptaciķ es destinarā a projectes socials que impulsa la federaciķ, com la festa “Somriu per la infāncia” que ha permčs que milers d’infants en situaciķ de vulnerabilitat participin d'aquesta festa de forma gratuīta.

L’acte central de la festa “Somriu amb la infāncia” varen ser les actuacions dels grups Xiula i de Terapia de Shock. Hi participaren el director de Serveis Territorials del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies a Tarragona, Francesc Tarragona, el president de la Fundaciķ PortAventura, Ramķn Marsal, i la directora de la FEDAIA, Sonia Martínez.

La FEDAIA és la plataforma que agrupa a Catalunya el conjunt d’entitats d’infāncia, joves i famílies en situaciķ de risc social o desemparament. Nascuda l’any 1996, estā formada per 91 entitats que atenen a més de 100.000 infants i 35.000 famílies a través de serveis en l’āmbit de l’acciķ social, l’educaciķ, la formaciķ pre-laboral i l’atenciķ a les famílies, com per exemple centres d’acollida residencial i familiar, adopciķ, pisos assistits, punts de trobada, residčncies maternals, centres oberts, serveis de terāpia familiar, UECs, PFI, entre d’altres.

Web de l’esdeveniment>