M'agrada!

Qui som

Som una fundació sense ànim de lucre que treballa per aconseguir la integració en la societat de col·lectius en risc d’exclusió social, amb especial atenció als nens i als joves.
Treballadors amb discapacitatLa Fundació PortAventura és el resultat de més de 20 anys de dedicació a la Responsabilitat Corporativa per part de PortAventura, en àmbits com: recursos humans, medi ambient i suport a ONG i hospitals.
En tot aquest temps, PortAventura ha apostat per integrar en la seva plantilla treballadors amb discapacitat. A més a més, la seva preocupació pel medi ambient ha estat una constant reflectida en l’impuls a la implantació de sistemes de gestió ambiental, al respecte per la biodiversitat, la conservació del paisatge i l’aprofitament i la gestió responsable dels recursos naturals.
El nostre compromís >
PortAventura és una marca associada a l'alegria i a l'emoció, així que durant tots aquests anys ha dut a terme vàries iniciatives per facilitar l'accés a l'oci a aquests col·lectius: el regal d'entrades per a ONGs, el suport a campanyes de donació de sang, l'engegada de serveis especials en les seves instal·lacions per a col·lectius específics o la visita dels personatges de PortAventura als hospitals.
La Fundació PortAventura també està pensada per tu. Per això, després d'haver compartit tantes emocions, volem que participis i t'involucris en els diferents passos d'aquesta experiència tan emocionant.
Junts sumem més!
Què fem 1 Què fem 2 Què fem 3 Què fem 4

Què fem

La nostra finalitat és d’interès general i tenim com a objectiu contribuir al benestar de la societat i a la millora de la qualitat de vida de les persones en risc d’exclusió social, especialment nens i joves, i hi actuem de manera directa o conjuntament amb les seves famílies, com també indirectament mitjançant el suport a d’altres fundacions o institucions.

Treballem, per tant, en dues línies clarament definides:
Integració de colectius en risc d'exclusió socialIntegració de colectius en risc d'exclusió social
Donem suport a la plena integració de col·lectius en risc d’exclusió social, amb especial atenció als nens i als joves, i actuem en el seu entorn familiar i social.
Ajudem altres fundacions a aconseguir els seus objectiusAjudem altres fundacions a aconseguir els seus objectius
Ajudem altres fundacions a aconseguir els seus objectius mitjançant la promoció i el desenvolupament de programes dissenyats especialment per als seus col·lectius i d’acord amb les necessitats de cada grup.

El nostre pla d’activitats

Suport a la integració socialSuport a la integració social
Donar suport a la integració social de les persones malaltes o discapacitades o que pertanyen a col·lectius en risc d’exclusió social i en especial la de nens i joves, mitjançant:
  • La realització d’accions encaminades a sensibilitzar la societat sobre aquests col·lectius.
  • La promoció de programes adreçats a millorar la qualitat de vida d’aquests col·lectius.
  • La millora de l’eficiència de les fundacions identificades.
  • El desenvolupament d’un programa per a donar accés al lleure als col·lectius menys afavorits, mitjançant la donació d’entrades i la cessió d’espais.
Acció social i voluntariatAcció social i voluntariat
Protecció del medi ambient i el desenvolupament sostenibleProtecció del medi ambient i el desenvolupament sostenible
Impulsar la sensibilització sobre temes mediambientals, en especial, de protecció de l’ambient i el desenvolupament sostenible. Promoure les bones pràctiques ambientals.
Divulgació i formacióDivulgació i formació
Promoure activitats de divulgació, formació i sensibilització de cadascun dels àmbits d’actuació de la Fundació.

L'equip humà

L'òrgan de govern i administració de la Fundació PortAventura està compost pels cinc membres del patronat i el gerent de la fundació.
President

Sr. Ramon Marsal Minguella

Vicepresident

Sr. Arturo Mas-Sardá

Vocal

Sr. Fernando Aldecoa Llauradó

Secretari

Sra. Choni Fernández Veciana

Equip Executiu
Gerent

Sr. Joan Adserà Quesada

Com ens financem

Donació inicial

Donació inicial per part de Port Aventura Entertainment, S.A.U., de 60.000 € en efectiu d’acord amb el que estableix l’article 331-5.1 de la Llei 4/2008, de 24 d’abril, del Llibre Tercer del Codi Civil de Catalunya.

Aportació anual

Aportació anual del 0,7 % del benefici net de Port Aventura Entertainment, S.A.U., després de la seva auditoria de comptes.

Altres aportacions

Altres aportacions provinents d’altres fundacions, actes benèfics, aportacions individuals i d’altres activitats.

Col·laboradors

La col·laboració d’amics, fundacions, empreses i entitats, així com la teva, és fonamental per aconseguir els nostres objectius. A tots, el nostre més sincer agraïment.

Empreses / Entitats
Fundacions / Associacions

Fundació PortAventura

Raval de Mar, carretera TV-3148. (PortAventura administració)