CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu
Tornar al llistat d'Esdeveniments

L'Hospital Sant Joan de Déu i la Fundació PortAventura posen en marxa la seva col·laboració

La Fundació PortAventura i l'Hospital Sant Joan de Déu han presentat els nous capítols de la seva col·laboració. Després de l'anunci del finançament de la construcció de la nova UCI pediàtrica del centre hospitalari, s'han presentat tres projectes orientats a millorar i amenitzar l'experiència hospitalària dels nens. Aquests són: la construcció d'una zona de jocs, la visita regular de personatges de PortAventura als nens ingressats i la creació de l'anomenat "Pack d'Alta", que inclourà dues entrades a PortAventura per a les famílies hospitalitzades.

Amb 3 milions d'euros, es tracta de la major donació privada que ha rebut l'hospital fins al moment per a la realització de nous equipaments.

Arturo Mas-Sardà, president de PortAventura, s'ha mostrat satisfet i entusiasmat amb aquesta col·laboració. "Estem molt satisfets que l'Hospital Sant Joan de Déu ens hagi donat l'oportunitat de col·laborar en un projecte clau com l'UCI pediàtrica. PortAventura igual que l'Hospital Sant Joan de Déu és un projecte per a famílies i nens de tot el món, però amb un fort arrelament local a Barcelona i la seva àrea d'influència"

Per la seva banda, Manel del Castillo, director gerent de l'Hospital Sant Joan de Déu, ha comentat que estan molt agraïts per la col·laboració de Port Aventura. “És un exemple molt rellevant de com la societat civil està contribuint a fer d'aquest hospital, un centre pediàtric de referència a nivell internacional"

Galeria d’imatges
Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close