CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu
Tornar al llistat d'Esdeveniments

Festa solidària de "Els petits Valents" a PortAventura Park

Aprofitant el Dia Internacional de la Infància, a les instal·lacions de PortAventura World, es va celebrar una Jornada lúdica i solitària homenatjant a tots els Petits Valents que s’enfronten amb coratge a la vida diària de l’Hospital amb l’organització de l’Hospital Sant Joan Déu i la Fundació PortAventura.

L’acte central de l’esdeveniment es va realitzar a les 16.00h al Teatre de Sésamo Aventura. Els personatges de Barrio Sésamo van entregar simbòlicament la llum del Nadal de PortAventura World a un Petit Valent, la qual va sevir per encendre les llums de l’Hospital el passat 14 de desembre.

Els nens es van convertir en els autèntics protagonistes d’una jornada plena de diversió. A  més de les diferents atraccions de PortAventura Park, els petits van poder gaudir juntament amb les seves famílies,  de la gran varietat d’activitats que ofereix el parc, com les actuacions organitzades especialment per celebrar el dia.

Galeria d’imatges
Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close