CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu
Tornar al llistat d'Esdeveniments

La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Per segon any consecutiu, el passat 14 de desembre, la Fundació PortAventura i tots els personatges de PortAventura World van participar en l’encesa de les llums de Nadal de l’hospital.

És una acte molt emotiu, ja que significa l’arribada d’aquestes festes tan assenyalades; sobretot per els “petits valents” que no poden gaudir d’aquests dies a casa seva.
Prèviament a l’encesa, tots els personatges de Sèsam Aventura van realitzar l’espectacle “Ja és Nadal a SésamoAventura!” un show ple de música i ball, el qual va aportar les dosis d’alegria i optimisme tan necessàries.
Un cop finalitzada l’aportació d’altres entitats, va arribar el moment més esperat: L’arribada del Woody! Que juntament amb el Sr. Manuel del Castillo, gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu, la Sra. Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues de Llobregat i el Sr. Arturo Mas-Sardà, vicepresident de la Fundació PortAventura, van activar el dispositiu encarregat d’il·luminar el gran arbre de Nadal, així com els diferents motius nadalencs instal·lats a la façana del centre.

Des de la Fundació PortAventura, volem donar les gràcies i l’enhorabona a l’Hospital per l’organització d’aquest acte tan bonic i agrair-los una vegada més el convit.

Galeria d’imatges
Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close