CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu

Política de privacitat

1. s i Tractament de Dades de Carcter Personal

En compliment del que estableix la Llei Orgnica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecci de Dades de Carcter Personal (dara endavant, LOPD), la FUNDACI PRIVADA PortAventura linforma que les dades de carcter personal proporcionades mitjanant lemplenament dels formularis de registre electrnic corresponents, continguts al Lloc Web, passen a formar part dels fitxers propietat de lempresa, i sn tractades dacord amb la legislaci vigent en matria de protecci de dades personals, amb la finalitat de prestar el servei.

En cadascun daquests formularis la FUNDACI PRIVADA PortAventura linformar sobre la finalitat ils de les dades demanades, el carcter obligatori o facultatiu de les seves respostes, aix comde les conseqncies de la negativa a subministrar-les. Aix mateix, la FUNDACI PRIVADA PortAventura informar lUsuari dels drets que lassisteixen en relaci amb les dades proporcionades i, en general, de tots els requeriments que exigeix la legislaci aplicable en matria de protecci de dades, els quals han de ser acceptats per lUsuari expressament.

LUsuari garanteix i respon en qualsevol cas de la certesa, veracitat, exactitud, vigncia i autenticitat de les dades de carcter personal subministrades, i es compromet a mantenir-les degudament actualitzades.

Linformem que podr exercir els drets daccs, de rectificaci, de cancellaci i doposici a travs de ladrea de correu electrnic info@portaventura.es o mitjanant comunicaci escrita, acompanyada de cpia del seu document nacional didentitat, adreada a la FUNDACI PRIVADA PortAventura, Avda. Alcalde Pere Molas, Km2, 43480 Vila-seca (Tarragona).

Li preguem que comuniqui de manera immediata a la FUNDACI PRIVADA PortAventura qualsevol modificaci de les seves dades de carcter personal, a fi que la informaci continguda en els nostres fitxers estigui en tot moment actualitzada i no contingui errors o desactualitzacions.

Aix mateix, als efectes del que estableix lart. 11 LOPD, linformem i vost consent expressament de la cessi de les seves dades personals a lempresa Port Aventura Entertainment, S.A.U., amb adrea a l'Avda. Alcalde Pere Molas, Km2, 43480 Vila-seca (Tarragona), on podr exercir els seus drets daccs, de cancellaci, de rectificaci i doposici. Aquesta comunicaci es fa amb la finalitat de gestionar aquelles activitats que tenen relaci amb la FUNDACI PRIVADA PortAventura. No obstant aix, si no desitja autoritzar aquesta comunicaci de dades personals, li preguem que marqui la casella corresponent.

2. Mesures de Seguretat

La FUNDACI PRIVADA PortAventura linforma que t implantades les mesures de seguretat dndole tcnica i organitzatives necessries per a garantir la seguretat de les seves dades de carcter personal i evitar‑ne lalteraci, la prdua i el tractament i/o laccs no autoritzats, dacord amb lestat de la tecnologia, la natura de les dades emmagatzemades i els riscos a qu shi exposen, b provinguin de lacci humana b del medi fsic o natural. Tot aix, de conformitat amb el que preveu larticle 9 de la LOPD i el Reial Decret 994/1999, d11 de juny, pel que saprova la Legislaci de Mesures de Seguretat dels Arxius Automatitzats que contenen Dades de Carcter Personal.

Aix, la FUNDACI PRIVADA PortAventura ha establert mesures addicionals amb vista a reforar la confidencialitat i la integritat de la informaci en les organitzacions, com a lestabliment de limitacions a ls del correu electrnic a lhora denviar dades o documents de carcter confidencial. No obstant aix, lusuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat a Internet no sn inexpugnables.

La FUNDACI PRIVADA PortAventura mant contnuament la supervisi, el control i lavaluaci dels processos per a assegurar el respecte a la privacitat de les dades.

3. Modificaci de la poltica de privacitat

La FUNDACI PRIVADA PortAventura es reserva el dret a modificar la seva Poltica de Privacitat, segons el seu propi criteri, o arran dun canvi introdut per una resoluci de lAgncia Espanyola de Protecci de Dades, de carcter legislatiu o jurisprudencial. Qualsevol modificaci de la Poltica de Privacitat ser publicada almenys deu dies abans de la seva aplicaci efectiva. Ls del Web desprs daquests canvis nimplicar lacceptaci.

Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close