CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu

Política de privacitat

1. s i Tractament de dades de carcter personal

En compliment del que estableix la Llei Orgnica 15/1999, de 13 de desembre, de protecci de dades de carcter personal (en endavant LOPD), la FUNDACIO PRIVADA PortAventura l'informa que les dades de carcter personal proporcionades mitjanant l'emplenament dels corresponents formularis de registre electrnic continguts en el Lloc Web, passaran a formar part dels fitxers propietat de l'empresa, sent tractades d'acord amb la legislaci vigent en matria de protecci de dades personals, amb la finalitat de prestar el servei.

En cada un d'aquests formularis la FUNDACIO PRIVADA PortAventura l'informar sobre la finalitat i s de les dades recollides, el carcter obligatori o facultatiu de les seves respostes, aix com les conseqncies de la negativa a subministrar-les. Aix mateix la FUNDACIO PRIVADA PortAventura s'informar a l'Usuari dels drets que l'assisteixen en relaci amb les dades proporcionades i en general de totes les mencions que la legislaci aplicable en matria de protecci de dades exigeix, les quals seran expressament acceptades per l'Usuari.

L'Usuari garanteix i respon en qualsevol cas de la certesa, veracitat, exactitud, vigncia i autenticitat de les dades de carcter personal subministrades i es compromet a mantenir-los degudament actualitzats.

L'informem que pot exercir els drets d'accs, rectificaci, cancellaci i oposici, a travs de l'adrea de correu electrnic info@portaventura.es o mitjanant comunicaci escrita, acompanyada de cpia del seu document nacional d'identitat, adreada a la FUNDACIO PRIVADA PortAventura , Vila-seca (Tarragona) Av. Alcalde Pere Molas, Km2, 43480.

Preguem comuniqui de forma immediata a la FUNDACIO PRIVADA PortAventura qualsevol modificaci de les seves dades de carcter personal, a fi que la informaci continguda en els nostres fitxers, estigui en tot moment actualitzada i no contingui errors o des actualitzacions.

Aix mateix, als efectes del que estableix l'art. 11 LOPD, l'informem i consent expressament la cessi de les seves dades personals a l'empresa Port Aventura Entertainment, SAU, amb domicili a lAvinguda Alcalde Pere Molas, Km 2, 43480, Vila-seca / Tarragona, on podr exercir els seus drets d'accs, cancellaci, rectificaci i oposici, realitzant aquesta comunicaci amb la finalitat de gestionar aquelles activitats que tinguin relaci amb la FUNDACIO PRIVADA PortAventura. No obstant si no desitja autoritzar aquesta comunicaci de dades personals preguem marqui la casella corresponent.

2. Mesures de Seguretat

La FUNDACIO PRIVADA PortAventura li informen que t implantades les mesures de seguretat d'ndole tcnica i organitzatives necessries per garantir la seguretat de les seves dades de carcter personal i evitar la seva alteraci, prdua i tractament i / o accs no autoritzat, tenint en compte l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos a qu estan exposats, tant si provenen de l'acci humana o del mig fsic o natural. Tot aix, de conformitat amb el que preveu l'article 9 de la LOPD i en el Reial Decret 994/1999, d'11 de juny, pel que s'aprova la Legislaci de Mesures de Seguretat dels Arxius Automatitzats que continguin Dades de Carcter Personal.

Aix, la FUNDACIO PRIVADA PortAventura ha establert mesures addicionals amb vista a reforar la confidencialitat i integritat de la informaci en les organitzacions, com l'establiment de limitacions a l's del correu electrnic a l'hora d'enviar dades o documents de carcter confidencial. No obstant, l'usuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat a Internet no sn inexpugnables.

La FUNDACIO PRIVADA PortAventura contnuament mant la supervisi, control i avaluaci dels processos per assegurar el respecte a la privacitat de les dades.

3. Poltica de Privadesa FUNDACI PRIVADA PortAventura

De conformitat amb el Reglament Europeu 2016/679 General de Protecci de Dades, aix com qualsevol llei nacional que resulti d'aplicaci, t'informem que les dades personals que ens facilitis a travs dels diferents formularis i/o punts de registre d'aquest Lloc web seran tractats per FUNDACI PRIVADA PortAventura, com a responsable del tractament dels mateixos amb les finalitats que en cada cas i per a cada producte o servei s'especifiquin. Aix mateix, t'informem que les teves dades personals podran ser cedits tercers quan aix s'indiqui i es conservaran durant el termini que s'estipuli en cadascun dels punts de recollida de dades de carcter personal existents en aquest Lloc web.

T'informem tamb que tens la possibilitat d'exercir els drets d'accs, rectificaci, supressi, oposici, limitaci del tractament i portabilitat de les teves dades, mitjanant comunicaci escrita a l'adrea de correu electrnic fundacio@portaventura.es, o b, a la nostra adrea postal: FUNDACI PORTAVENTURA, Av. Alcalde Pere Molas, Km 2; C.P. 43480, Vila-seca (Tarragona)..

Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close