La Fundació PortAventura dona els diners recaptats en l'edició 2010 del Teaming

La Fundació PortAventura dona els diners recaptats en l'edició 2010 del Teaming

El passat 17 d'octubre la Fundació PortAventura va fer lliurament dels diners recaptats en l'edició 2010 del Teaming a les dues fundacions escollides pels Empleats l'any passat: la Fundació Enriqueta Villavecchia i la Fundació CorAvant.

Gràcies a la solidaritat dels Empleats i a l'aportació de la Fundació PortAventura, que suma dos euros per cada euro aportat pels Empleats, en la passada edició del Teaming es van recaptar 11.451€, dels quals 3.817€ van ser aportacions dels Empleats i 7.634€ de la Fundació PortAventura. Aquestes aportacions afavoriran dos projectes vinculats a la infància.

L'acte de lliurament

L'acte de lliurament va tenir lloc al restaurant La Hacienda, a l'àrea de México. Ramón Marsal, President de la Fundació PortAventura, va ser l'encarregat de fer arribar a la seva destinació el gest solidari dels Empleats que van fer Teaming el passat any. Fernando Aldecoa, Director General Financer de PortAventura, també va assistir a l'acte en representació dels Empleats de la Companyia.

Voluntaris Teaming

Durant aquest any 2011 s'han sumat a aquesta iniciativa solidària 439 Empleats, xifra que ha permès mantenir el nombre de voluntaris per a aquesta temporada.

Entitats beneficiàries:

Fundació Enriqueta Villavecchia

La Fundació Privada d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia es va constituir a Barcelona en 1989 i té com a finalitat atendre les necessitats dels nens i joves en tractament oncològic a Catalunya i la de les seves famílies.

Associació de Cardiopaties Congènites - Fundació CorAvant

L'Associació de Cardiopaties Congènites va sorgir en 1994 a Barcelona fruit de l’intercanvi d'experiències entre familiars d'afectats de cardiopaties congènites, entre ells infants i joves. La seva missió és atendre de manera integral als afectats per cardiopaties congènites, a les seves famílies i als professionals relacionats amb aquesta patologia.   La Fundació CorAvant realitza una important tasca de difusió i sensibilització sobre les cardiopaties congènites.