“Agafa't al 21” 2015/2016, Down Tarragona

Organització

Down Catalunya

“Agafa't al 21” 2015/2016, Down Tarragona

Durant aquest curs 2015‐2016 amb el projecte “Agafa’t al 21” que du a terme l’Associació Down Tarragona, a assolit el compliment de l’objectiu principal del Projecte. Treballar per la plena integració socio‐laboral i la vida autònoma de les persones amb síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals.

S’han aconseguit un total de 6 insercions laborals a l’empresa ordinària 5 Adults han pogut realitzar pràctiques en empresa ordinària, 12 empreses han col·laborat amb el projecte.

Com a complement a la formació teòrica, que han rebut els joves i adults, s’han impartit un total de 382 hores de formació bàsica i ocupacional, fins a 63 accions de suport i seguiments a empreses i 88 suports a famílies.

Amb el recolzament de Fundació PortAventura fem realitat la inserció laboral a l’empresa ordinària de les persones amb Síndrome de Down o discapacitat intel·lectual de la província de Tarragona, que participen en aquest projecte.

Unes 458 persones amb Síndrome de Down (dades any 2015) viuen a la província de Tarragona. L’associació Down Tarragona, desenvolupa programes i serveis dirigits a la millora de la qualitat de vida de les persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals i les seves famílies.