Cat Cast
Fundació PortAventura Fundació PortAventura
2on Torneig de Golf Solidari
PRESENTACIÓ

El Primer Torneig de Golf Solidari Fundació PortAventura ha estat un èxit. Gràcies a tothom per la col·laboració.

El torneig celebrat el 3 d'octubre, a Lumine Golf Club, ha superat les expectatives i les places es van esgotar, va reunir a més de 75 participants: empreses de tots els sectors, entitats públiques i persones particulars i esportistes sensibilitzades a recolzar causes benèfiques.

L'esdeveniment va aconseguir recaptar 20.000€, destinats al projecte solidari de "CASA D'INFANTS" de la Fundació Casa Sant Josep.

Projecte Solidari

Amb la vostra participació heu ajudat a aconseguir l'objectiu d'aquest projecte solidari; que es tracta de posar en marxa un servei per treballar les capacitats dels nens i adolescents, i evitar la institucionalització. El projecte va dirigit a la població de 4 a 18 anys en situació de risc o de desemparament i les seves famílies. I de forma preferent amb un pronòstic de recuperació mitjà - alt.

Els fons recaptats s'han destinat a "CASA D'INFANTS" de la Fundació Casa Sant Josep que pertany a la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla de Tarragona.

Green-Fee 0

Si no pots jugar o assistir al torneig però vols col·laborar, pots fer un donatiu de Green-Fee 0.

Per més informació. Clica aquí!

Col·labora en el Torneig

Pots formar part dels nostres Col·laboradors, posa't en contacte amb nosaltres.

Fes-te col·laborador

Inscripcions - Entrenament
Torneig - Joc
Entrega premis - Sorteig

Torneig de Golf Solidari - 2015

Reglament

Organització

La Fundació PortAventura va organitzar el passat 3 d'octubre, el primer Torneig de Golf Solidari Fundació PortAventura. La gestió tècnica del torneig va ser a càrrec de Lumine Golf Club.

El Torneig és de caràcter solidari, i els beneficis s'han destinat a "CASA D'INFANTS" de la Fundació Casa Sant Josep Tarragona.

MODALITAT:
Individual Stableford

Premis

07:30h - Apertura Casa Club i Camp de Pràctiques

09:30h - Sortida a tir

14:30h - Aperitiu i pica-pica

15:15h - Lliurament de premis i gran sorteig de regals

Instal·lacions

LUMINE GOLF CLUB

LUMINE Mediterránea Beach&Golf Community és un paradís per al golfista. Aquí, tot és green: fins a 170 hectàrees dedicades a tres camps de golf amb els 45 forats més nous de l?Estat espanyol i dues cases club.

Però el més important és que els camps de golf de LUMINE Golf Club han estat mereixedors del certificat Audubon International Gold Signature Sanctuary. Aquest guardó reconeix a LUMINE Golf Club el seu model mediambientalment sostenible i la seva gestió responsable de l'aigua.

CAMPO LUMINE LAKES

El Torneig de Golf Solidari Fundació PortAventura es desarrollarà en el Camp Lakes, envolta els aiguamolls de la Sèquia Major qualificat com a espai d?interès natural. Un ambient, un paisatge de caràcter mediterrani perfectes per relaxar-se i una experiencia diferent pel jugador. És el camp tècnic, un autèntic repte per a qualsevol golfista.

• Dissenyat per Greg Norman
  • Par 71
  • 18 forats
  • Longitud total de carrers: 6,300 m