Resum d'activitats 2014
Decembre 2014
Somriu per la infāncia     Fent Amics

L’objectiu d’aquesta jornada és sensibilitzar la societat sobre la situació de risc d’exclusió de molts infants i joves, i el marc de referència és la Convenció dels Drets de la Infància.

Llegir +

Volem donar a conèixer la importància de la incorporació social i la igualtat d’oportunitats de les persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals és un dels objectius d’aquest esdeveniment.

4t. Sopar solidari     Dia de la Celiaquia

S’organitza un sopar solidari amb la finalitat de recaptar fons per donar a organitzacions que treballen en benefici de les persones en risc d’exclusió amb capacitats diverses.

Llegir +

S’organitza una jornada amb el propòsit de sensibilitzar la societat sobre la malaltia celíaca, produïda per una intolerància permanent al gluten, i fomentar la seva normalització en la vida quotidiana.

3Ē Ediciķ Cursa Solidāria     Posa’t la gorra

Cursa solidària organitzada amb la finalitat de recaptar fons per donar a organitzacions que treballen en benefici de persones amb diferents capacitats.

Llegir +

En solidaritat amb el càncer infantil, hem celebrat la dotzena edició de la cursa solidària. Familiars i amics dels nens i joves malalts van gaudir d’una jornada festiva amb l’objectiu de sensibilitzar el públic sobre aquesta malaltia.

Jornada del Cor     Dia del Nen

Aquesta jornada que té com a objectiu sensibilitzar sobre les cardiopaties congènites, donar a conèixer la malaltia i oferir suport als afectats  i a les seves famílies, així com reduir els efectes de l’epidèmia cardiovascular que afecta la nostra societat.

Llegir +

Una jornada de sensibilització per fomentar els valors de l’amistat i la integració social entre els diferents col·lectius, la societat en general, els nens i joves en risc d’exclusió social i el voluntariat.

Agafa't al 21     Teaming 2014

Down Tarragona i la Fundació PortAventura han acordat donar continuïtat el 2014 al projecte “Agafa’t al 21”, després de la positiva experiència de col·laboració iniciada el 2012.

Llegir +

L’Associació d’Alzheimer de Reus i Baix Camp i l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral (APPC) de Tarragona, seran les dues entitats beneficiàries de la recaptació del Teaming 2014.

Municipi de Salou     Voluntaris per Vila-seca

La Fundació PortAventura col·labora en un projecte educatiu per a persones amb capacitats diverses del municipi de Salou.

Llegir +

La Fundació PortAventura i Voluntaris per Vila-seca van acordar perllongar el conveni de col·laboració iniciat fa dos anys.

Colˇlabora amb la fundaciķ     4Ē Cursa Solidāria

Junts sumem més: la teva col·laboració pot marcar la diferència.

Llegir +

El 14 juny de 2015 celebrarem la nostra Cursa la nostra Cursa Solidària. RESERVA LA DATA.

Fundació privada PortAventura
Tel. + 34 977 77 90 00 | E-mail: fundacio@fundacioportaventura.org
www.fundacioportaventura.org
En compliment de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic i de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal, li comuniquem que l'adreça de correu electrònic que ens ha facilitat voluntàriament, figura en els nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PORTAVENTURA amb la finalitat de proporcionar-li per via electrònica el nostre butlletí electrònic o newsletter. Ens complau informar-li del seu dret d'oposar-se, accedir, cancel·lar o modificar les seves dades. Si no desitja seguir rebent els nostres correus electrònics, només ha d'enviar un e-mail a fundacio@fundacioportaventura.org o bé mitjançant comunicació escrita, a la qual heu d’adjuntar còpia del vostre document nacional d’identitat, adreçada a la Fundació PortAventura, Av. Alcalde Pere Molas, km 2, 43480, Vila-seca/Tarragona.

La informació inclosa en aquest e-mail és CONFIDENCIAL, sent para ús exclusiu del destinatari a dalt esmentat. Si Vostè llegeix aquest missatge i no és el destinatari indicat, li preguem ens ho notifiqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva eliminació.
Si us plau, penseu en la vostra responsabilitat mediambiental abans d’imprimir aquest correu electrònic.