Resum d'activitats 2015
Desembre 2015
Dia dels Petits Valents     5č. Sopar solidari

En aquesta jornada lúdica, l’hospital vol retre homenatge a tots els “Petits Valents” hospitalitzats a Sant Joan de Déu; petits que s’enfronten amb coratge i valentia a la situació que els ha tocat viure.

Llegir +

Amb el PortAventura Convention Centre com a escenari, el sopar benèfic, que ha celebrat la seva 5a. edició, va aconseguir recaptar 82.000€, destinats a 3 entitats.

Fent amics     I Torneig de golf solidari

Down Catalunya i la Fundació PortAventura van organitzar el dissabte 3 d'octubre i per setè any consecutiu la trobada “Fent Amics amb Down Catalunya”. Prop de 5.300 persones ens van acompanyar per participar en aquesta festa solidària.

Llegir +

El torneig celebrat el 3 d’octubre a Lumine Golf Club ha superat les expectatives. Es van reunir més de 75 participants: empreses de tots els sectors, entitats públiques i persones particulars i esportistes sensibilitzades a recolzar causes benèfiques.

Dia Sense Gluten     Posa't la Gorra

L'Associació Celíacs de Catalunya, amb el suport de la Fundació PortAventura, va celebrar el diumenge 20 de setembre la jornada “Un dia sense gluten” a PortAventura Park.

Llegir +

L’Associació de familiars i amics de nens oncològics de Catalunya (AFANOC) i la Fundació PortAventura, el diumenge 7 de juny van organitzar a PortAventura Park i en solidaritat amb el càncer infantil la seva tretzena jornada de la festa solidària “Posa’t la gorra”.

4Ē ediciķ Cursa Solidāria     Jornada del Cor

La Fundació PortAventura amb el suport tècnic de Tretzesports el diumenge 24 de maig van organitzar a PortAventura Resort la quarta edició de la Cursa Solidària que va reunir uns 2.000 corredors entre adults, joves i infants.

Llegir +

Fundació SHE, i l’AACIC CorAvant Fundació de Cardiopaties Congènites conjuntament amb la Fundació PortAventura, van organitzar el dissabte 9 de maig la tercera Jornada del Cor a PortAventura Park.

Somriu per la infāncia     Pādel amb Tu

La FEDAIA, la Federació d'entitats d’atenció a la infància i l’adolescència que treballa amb infants en situació de desemparament o risc d'exclusió social, conjuntament amb La Fundació PortAventura i el suport de la Fundació Soñar Despierto van organitzar el dissabte 18 d’abril una gran festa per la infància a PortAventura Park.

Llegir +

La Fundació PortAventura i l'Associació «Pàdel amb Tu» han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de combatre la discriminació i afavorir la integració de col·lectius en risc d’exclusió mitjançant l’esport.

Visita de Nadal a hospitals     Teaming 2015

Woody i el Pare Noel han fet la seva tradicional visita nadalenca a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona i Hospital Sant Joan de Reus per felicitar les festes als petits de la planta de Pediatria.

Llegir +

Les dues entitats beneficiàries van ser finalment AFANOC i l'Aliança Espanyola de Famílies VHL. Com a novetat, el lliurament simbòlic de la donació es va realitzar al Fòrum de Benvinguda dels treballadors, el qual es realitza cada any just abans de l'obertura del resort.

Agafa't al 21     Colˇlabora amb la fundaciķ

Durant aquest curs 2015‐2016 amb el projecte “Agafa’t al 21” que du a terme l’Associació Down Tarragona, ha assolit el compliment de l’objectiu principal del Projecte.

Llegir +

Junts sumem més: la teva col·laboració pot marcar la diferència.

Fundació privada PortAventura
Tel. + 34 977 77 90 00 | E-mail: fundacio@fundacioportaventura.org
www.fundacioportaventura.org
En compliment de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic i de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal, li comuniquem que l'adreça de correu electrònic que ens ha facilitat voluntàriament, figura en els nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PORTAVENTURA amb la finalitat de proporcionar-li per via electrònica el nostre butlletí electrònic o newsletter. Ens complau informar-li del seu dret d'oposar-se, accedir, cancel·lar o modificar les seves dades. Si no desitja seguir rebent els nostres correus electrònics, només ha d'enviar un e-mail a fundacio@fundacioportaventura.org o bé mitjançant comunicació escrita, a la qual heu d’adjuntar còpia del vostre document nacional d’identitat, adreçada a la Fundació PortAventura, Av. Alcalde Pere Molas, km 2, 43480, Vila-seca/Tarragona.

La informació inclosa en aquest e-mail és CONFIDENCIAL, sent para ús exclusiu del destinatari a dalt esmentat. Si Vostè llegeix aquest missatge i no és el destinatari indicat, li preguem ens ho notifiqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva eliminació.
Si us plau, penseu en la vostra responsabilitat mediambiental abans d’imprimir aquest correu electrònic.