Activities report 2015
December 2015
Petits Valents Day     5th Charity Dinner

On this fun day, the hospital wants to pay tribute to all the “Petits Valents” brave children at Sant Joan de Deu who face with courage and great strength the situation that they have to live with.

Read +

Con el PortAventura Convention Centre como escenario, la cena benéfica, que ha celebrado su 5.ª edición, logró recaudar 82.000€, destinados a 3 entidades.

Down's Syndrome     Charity golf tournament

Down Cataluña y la Fundación PortAventura organizaron el sábado 3 de octubre y por séptimo año consecutivo el encuentro "Haciendo Amigos con Down Catalunya".

Read +

El torneo tuvo lugar el 3 de octubre, en Lumine Golf Club, superamos las expectativas y las plazas se agotaron, reunió a más de 75 participantes

Gluten Free Day     Posa't la Gorra

La Asociación Celíacos de Cataluña, con el apoyo de la Fundación PortAventura, celebró el domingo 20 de septiembre la jornada "Un día sin gluten" en PortAventura Park.

Read +

La Asociación de familiares y amigos de niños oncológicos de Cataluña (AFANOC) y la Fundación PortAventura, el domingo 7 de junio, organizaron en PortAventura Park y en solidaridad con el cáncer infantil su decimotercera jornada de la fiesta solidaria "Ponte la gorra ".

4th Charity Race     Day of the Heart

La Fundación PortAventura con el apoyo técnico de Tretzesports el domingo 24 de mayo organizó en PortAventura Resort la cuarta edición de la Carrera Solidaria que reunió unos 2.000 corredores entre adultos, jóvenes y niños.

Read +

Fundación SHE, y AACIC CorAvant fundación de Cardiopatías Congénitas conjuntamente con la Fundación PortAventura, organizaron el sábado 9 de mayo la tercera Jornada del Corazón en PortAventura Park.

Smiles for childhood     PÓdel amb Tu

La FEDAIA, la Federación de entidades de atención a la infancia y la adolescencia que trabaja con niños en situación de desamparo o riesgo de exclusión social, conjuntamente con la Fundación PortAventura y el apoyo de la Fundación Soñar Despierto organizaron el sábado 18 de abril una gran fiesta para la infancia en PortAventura Park.

Read +

The Port Aventura Foundation and Association "Pàdel amb Tu" have signed a partnership agreement aimed at combating discrimination and promoting integration of groups at risk of exclusion through sport.

Christmas visit to hospitals     Teaming 2015

Woody and Santa Claus made their traditional Christmas visit to the Hospital Joan XXIII in Tarragona and Hospital Sant Joan in Reus to bring some Christmas cheer to the kids on the Paediatrics ward.

Read +

In the end the two beneficiary organisations were named as AFANOC and the Alianza de Familias VHL (VHL Spanish Family Alliance).

Agafa't al 21     Collaborate with the Foundation

During the year 2015-2016, the project "Agafa’t al 21", initiative implemented by Associació Down Tarragona, managed to achieve its main objective.

Read +

Together we can do more: Your help can make a difference.

Fundació privada PortAventura
Tel.: + 34 977 77 90 00 | E-mail: fundacio@fundacioportaventura.org
www.fundacioportaventura.org

We remind you that your personal data is the object of treatment by the Fundación Privada PortAventura for the provision of services and / or products that you have requested. We also inform you that you have the possibility to exercise the rights of access, rectification, deletion, opposition, limitation of the processing and portability of your data, by writing to the email address fundacio@fundacioportaventura.org, or to our address postcard: Fundació PortAventura, Avda. Alcalde Pere Molas, km.2. 43480 Vila-seca (Tarragona).

We also remind you that you have the possibility to unsubscribe from this service by writing to the email address fundacio@fundacioportaventura.org.
Please consider the environment before printing this email.