Activitats 2012
20/11/2012
2n Sopar Solidari

Més de 700 persones van participar el passat 25 d'octubre en aquest esdeveniment, la recaptació es destinarà a la compra d'aliments de primera necessitat per abastir el Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona.

Llegir +

1Ē Cursa Solidāria de la Fundaciķ PortAventura     Els empleats col.laboren amb el Banc dels Aliments

Uns 1.200 corredors van participar en aquesta jornada que va unir esport i solidaritat i va servir per recaptar fons per al Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona. El passat diumenge 4 de novembre es va celebrar la 1 ª Cursa Solidària de la Fundació PortAventura.

Llegir +

Durant tot el mes d'octubre i en paral lel a l'organització del 2n Sopar Solidari i la 1a Cursa Solidària, la Fundació PortAventura, amb el suport del Servei d'Atenció a l'Empleat de PortAventura, va organitzar una campanya de recollida d'aliments entre els treballadors de la Companyia.

IV trobada 'Fent Amics'     Festa solidāria 'Posa’t la gorra'

El passat 6 d'octubre Down Catalunya i la Fundació PortAventura va organitzar per quart any consecutiu la trobada "Fent Amics". Més de 4.000 persones van participar en aquesta festa. Un dia ple d’emocions amb els nens i joves de Down Catalunya.

Llegir +

Diumenge passat 3 de juny PortAventura va acollir la desena edició de la festa solidària “Posa’t la gorra”. Gairebé 13.000 persones mobilitzades per aquesta festa solidària organitzada per AFANOC i la Fundació PortAventura.

Llegir +
Dia del Nen 2012 amb els nens de la Fundaciķ Soņar Despierto     El projecte 'Hort Terapčutic Aigües Verds'

El 12 de maig 624 infants i joves de centres residencials i d'acollida de Catalunya juntament amb els seus educadors i voluntaris van ser els protagonistes d'una jornada d'integració social, un dia on els nens van compartir amb els seus companys moltes activitats lúdiques i emocionals.

Llegir +

La Fundació Privada PortAventura i l’Associació MENT i SALUT “La Muralla”, varen signar el dia 21 de desembre de 2011 un conveni amb la voluntat d’establir una col·laboració per a donar suport, durant l’any 2012, al projecte “Hort Terapèutic Aigües Verds” que l’esmentada Associació duu a terme.

Fundació privada PortAventura
Tel. + 34 977 77 90 00 | E-mail: fundacio@fundacioportaventura.org
www.fundacioportaventura.org
En compliment de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic i de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal, li comuniquem que l'adreça de correu electrònic que ens ha facilitat voluntàriament, figura en els nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PORTAVENTURA amb la finalitat de proporcionar-li per via electrònica el nostre butlletí electrònic o newsletter. Ens complau informar-li del seu dret d'oposar-se, accedir, cancel·lar o modificar les seves dades. Si no desitja seguir rebent els nostres correus electrònics, només ha d'enviar un e-mail a fundacio@fundacioportaventura.org o bé mitjançant comunicació escrita, a la qual heu d’adjuntar còpia del vostre document nacional d’identitat, adreçada a la Fundació PortAventura, Av. Alcalde Pere Molas, km 2, 43480, Vila-seca/Tarragona.

La informació inclosa en aquest e-mail és CONFIDENCIAL, sent para ús exclusiu del destinatari a dalt esmentat. Si Vostè llegeix aquest missatge i no és el destinatari indicat, li preguem ens ho notifiqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva eliminació.
Si us plau, penseu en la vostra responsabilitat mediambiental abans d’imprimir aquest correu electrònic.