Activitats 2013
Un futur més bo     Fent amics

Jornada nadalenca de sensibilització sobre els drets de la infància i l’adolescència, especialment els més vulnerables.

Llegir +

Celebració que té per objectiu sensibilitzar sobre les diferents capacitats i recaptar fons per a les set entitats que integren Down Catalunya.

Dia sense gluten     3r. sopar solidari

Jornada festiva que té per finalitat informar i sensibilitzar la societat sobre la malaltia celíaca. A aquesta celebració s’hi van sumar 4.300 persones.

Llegir +

Nit solidària que té per objectiu recaptar fons per al projecte Nous Horitzons, que engloba quatre projectes de suport a joves en risc d’exclusió sociolaboral.

Llegir +
2ª. edició Cursa Solidària     “Posa’t la gorra”

1.700 corredors van participar en aquesta iniciativa solidària. La recaptació de la cursa es destina a la Fundació Estela de Tarragona, un centre per a la discapacitat psíquica.

Llegir +

PortAventura va tornar a ser l’escenari d’aquesta festa solidària, que té la finalitat de recaptar fons per contribuir a la millora d’infants i joves amb càncer i els seus familiars.

Dia del Nen     Jornada del cor

Més de 800 nens i joves residents en centres d’acollida de Catalunya van visitar PortAventura. Una jornada festiva per fomentar els valors de l’amistat.

Llegir +

Jornada organitzada per sensibilitzar i promoure, especialment entre els més joves, hàbits de vida saludables.

Llegir +
Zona de joc terapèutic     Alimentació infantil

Conveni per portar a terme un innovador projecte d’estimulació comunicativa i d’una zona de joc terapèutic per a infants amb necessitats especials.

Llegir +

La Fundació PortAventura dóna productes d’alimentació i higiene per a bebès de fins a 18 mesos que es distribuiran entre les famílies més vulnerables.

Llegir +
Nens i famílies amb càncer     Kit d’aliments

La Fundació ha finançat l’adequació d’una sala de descans a “La Casa dels Xuklis” per a infants amb càncer i els seus familiars.

Llegir +

Es financen kits d’aliments de primera necessitat adreçats a famílies en risc d’exclusió social de Vila-seca.

Llegir +
Eclèctic Festival     “Agafa’t al 21”

Col·laboració en el festival d’arts escèniques des de la discapacitat de Tarragona, una mostra que pretén potenciar la igualtat d’oportunitats.

Llegir +

Servei d’inserció sociolaboral per a persones amb la síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals.

“Teaming 2013”     Agenda d’esdeveniments

Iniciativa solidària mitjançant la qual els treballadors de PortAventura poden aportar voluntàriament 1 euro de la seva nòmina, que es destina a 2 projectes solidaris.

Llegir +

Estigues informat sobre les activitats i accions solidàries que estem organitzant per a la temporada 2014.

Fundació privada PortAventura
Tel. + 34 977 77 90 00 | E-mail: fundacio@fundacioportaventura.org
www.fundacioportaventura.org
En compliment de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic i de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal, li comuniquem que l'adreça de correu electrònic que ens ha facilitat voluntàriament, figura en els nostres fitxers titularitat de FUNDACIÓ PORTAVENTURA amb la finalitat de proporcionar-li per via electrònica el nostre butlletí electrònic o newsletter. Ens complau informar-li del seu dret d'oposar-se, accedir, cancel·lar o modificar les seves dades. Si no desitja seguir rebent els nostres correus electrònics, només ha d'enviar un e-mail a fundacio@fundacioportaventura.org o bé mitjançant comunicació escrita, a la qual heu d’adjuntar còpia del vostre document nacional d’identitat, adreçada a la Fundació PortAventura, Av. Alcalde Pere Molas, km 2, 43480, Vila-seca/Tarragona.

La informació inclosa en aquest e-mail és CONFIDENCIAL, sent para ús exclusiu del destinatari a dalt esmentat. Si Vostè llegeix aquest missatge i no és el destinatari indicat, li preguem ens ho notifiqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva eliminació.
Si us plau, penseu en la vostra responsabilitat mediambiental abans d’imprimir aquest correu electrònic.