9è Sopar Solidari - 11 de juliol de 2019
Cena solidaria

6a. Edició Sopar Solidari

La Fundació PortAventura recapta 85.302 euros en la 6ª Sopar Solidari

1.200 comensals van assistir a l'esdeveniment d'aquest any, el nombre més alt d'assistents des que se celebra aquesta cita solidària.

La recaptació íntegra anirà destinada a impulsar treballs en el camp de la millora de la qualitat de vida de nens i adolescents afectats amb paràlisi cerebral, discapacitat intel·lectual i risc de pobresa alimentària.

El sopar

Un any més, el Sopar Solidari organitzat per la Fundació PortAventura va ser un èxit de convocatòria. L'esdeveniment, celebrat el 6 d'octubre en el Centre de Convencions de PortAventura World, va reunir a 1.200 comensals entre particulars, treballadors de PortAventura World, empreses de tots els sectors, entitats públiques i ajuntaments i representants d'entitats benèfiques i socials.

La 6ª edició d'aquest sopar benèfic va aconseguir recaptar 85.302 euros arribant així a superar la xifra del passat any (82.000 euros). La recaptació íntegra anirà destinada a impulsar els treballs en el camp de la millora de la qualitat de vida de nens i adolescents amb paràlisi cerebral, discapacitat intel·lectual o en situació de pobresa alimentària i nutricional. Per a això s'han escollit tres organitzacions territorials que sobresurten pels seus treballs en aquest camp: l'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona - La Muntanyeta, l'entitat Taller Baix Camp i el Projecte "Alimentant somriures" de la Fundació Formació i Treball. Al final de l'acte es va fer lliurament de la recaptació, que es va repartir a parts iguals entre les tres associacions amb 28.434 euros cadascuna.

Segons el President de la Fundació PortAventura el Sr. Ramon Marsal "és un orgull per a nosaltres organitzar iniciatives d'aquest tipus i que rebin una resposta tan positiva. Aquest any hem volgut reconèixer especialment els esforços de tres entitats del nostre àmbit territorial que realitzen una important labor per millorar i facilitar la vida de persones que presenten alguna discapacitat o en risc d'exclusió social".

Els beneficis van anar destinats a projectes dedicats a pal·liar la pobresa alimentària, fomentar la formació i millorar la seva qualitat de vida.

les entitats beneficiàries

Entidad beneficiaria APPC La Muntanyeta
La Muntanyeta
Construcció d'un nou centre per a persones amb paràlisi cerebral.
Entidad beneficiaria Formacio i Treball
La Fundació Formació i Treball, a través del seu programa “Taula Amiga”, necessita ajuda per pal·liar la situació de pobresa alimentària i nutricional que pateixen part dels infants i adolescents en risc d’exclusió social. Així mateix, volen oferir classes de reforç escolar i suport socioeducatiu mitjançant voluntaris que faran de mentors.
Entidad beneficiaria taller baix camp
L’entitat Taller Baix Camp, té la missió d’oferir els suports necessaris a les persones amb discapacitat intel·lectual i a les seves famílies per a millorar la seva qualitat de vida. Un dels seus projectes més recents és la posada en marxa d’un nou Centre Ocupacional, on es realitzen programes d’activitats basant-se en tres grans àrees de treball: desenvolupament personal, desenvolupament social i l’ocupació terapèutica per a la millora de les actituds laborals. Necessiten ajuda per comprar un vehicle adaptat el qual permetria al 100% dels usuaris poder-se desplaçar a les diferents activitats.

GALERIA D'IMATGES

Col·laboradors principals