9è Sopar Solidari - 11 de juliol de 2019
Cena solidaria

Com col·laborar-hi

Si vols col·laborar en el Sopar solidari de la Fundació PortAventura i formar part dels nostres Col·laboradors, tens dues opcions: ser una Empresa col·laboradora o pots fer una col·laboració especial.

Ser empresa col·laboradora

Volem que les empreses puguin fer participar els empleats, amics i/o clients en la col·laboració benèfica i d?esperit solidari i per a ells hem creat una nova modalitat de participació en el sopar, la d?Empresa Col·laboradora.

Pack empresa, Sopar Solidari 2019.
Per una aportació de 2.000 €, l'Empresa Col·laboradora obté:

PARTICIPA Y SIGUES SOLIDARI! L'import de la seva col·laboració s'afegirà a la recaptació total que es repartirà entre les tres entitats beneficiàries del Sopar Solidari

AACIC      Fundación Rosa Maria Vivar PortAventura Dreams

col·laboració especial

També es pot col·laborar mitjançant la donació de premis per al sorteig, que ens ajudin a augmentar la recaudació solidària final. Si desitges contribuir como Empres col·laboradora, omple el següent formulari i et donarem resposta a la major brevetat possible.

Cognoms *
Adreça electrònica *
Telèfon *
Empresa *