Anterior Següent

Agenda Esdeveniments Solidaris

Fun Run 2019 (VIII Cursa Solidària)
12/05/2019
Cursa Solidària que té per finalitat recaptar fons per donar a organitzacions que treballen en benefici de les personas amb diferents capacitats.
Torneig de golf solidari
25/05/2019
Jornada que té per objectiu sensibilitzar la societat sobre la situació en risc d’exclusió dels infants i adolescents.
Posa't la Gorra
08/06/2019
Jornada solidària “Posa’t la gorra”, que es farà en benefici d’infants i joves malalts de càncer. L’“Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya” (AFANOC) destinarà els diners recaptats a mantenir la Casa dels Xuklis. Més informació i entrades:

AFANOC >
Fent amics
05/10/2019
Jornada que té per objectiu donar a conèixer la importància de la incorporació social i la igualtat d’oportunitats de les persones que pateixen la Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. Més informació i entrades:

Coordinadora Síndrome de Down >