Anterior Següent

Agenda Esdeveniments Solidaris

Anti Bullying amb Fundació Barça
25/04/2020
Fun Run (9ª Cursa Solidària)
10/05/2020
Cursa Solidària que té per finalitat recaptar fons per donar a organitzacions que treballen en benefici de les personas amb diferents capacitats.
6º Torneig Golf en Lumine
16/05/2020
Jornada que té per objectiu sensibilitzar la societat sobre la situació en risc d’exclusió dels infants i adolescents.
Posa't la gorra amb AFANOC
06/06/2020
Jornada solidària “Posa’t la gorra”, que es farà en benefici d’infants i joves malalts de càncer.
10º Sopar Solidari
16/07/2020
Cena solidariaSopar solidari que té per finalitat recaptar fons per donar-los a organitzacions que treballen en benefici de les persones en risc d’exclusió amb diferents capacitats.con la finalidad de recaudar fondos para donar a organizaciones que trabajan en beneficio de las personas en riesgo de exclusión con diferentes capacidades.
Fent Amics Down
03/10/2020
Jornada que té per objectiu donar a conèixer la importància de la incorporació social i la igualtat d’oportunitats de les persones que pateixen la Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. Més informació i entrades:

Coordinadora Síndrome de Down >
Somriu per la Infancia 2020
07/11/2020
Jornada que té per objectiu sensibilitzar la societat sobre la situació en risc d’exclusió de molts infants i joves. Té com a marc de referència la Convenció dels Drets de la Infància. Més informació i entrades:

FEDAIA website >
Somriu per l'infància >
Dia del Cor con ACCIC
12/12/2020
Jornada que té per finalitat sensibilitzar i donar a conèixer les cardiopaties congènites i donar suport als afectats de cardiopaties congènites i als seus familiars. Més informació: