Fent amics 2017 | Fundació PortAventura

Persones amb Síndrome de Down

Jornada solidària Fent Amics amb Down Catalunya

21/10/2017

El temàtic PortAventura Park ha acollit per novè any consecutiu i gràcies a la Fundació PortAventura, prop de 4.300 persones que han compartit una nova jornada festiva al costat de centenars de nens, joves i adults amb síndrome de Down procedents de Catalunya i de la Comunitat Valenciana.

La jornada, batejada com "Fent Amics amb Down Catalunya", va arrencar amb un acte de benvinguda al Gran Teatre Imperial de la Xina, on la presidenta de Down Catalunya, Pilar Sanjuán, s'ha felicitat de l'èxit de públic i va animar a continuar sumant famílies en els propers anys.

"Aquesta trobada ens dóna l'oportunitat de fer amics i de transmetre que la societat és inclusiva, que tots formem part d'ella i que tots podem aportar".

La col·laboració de Down Catalunya amb la Fundació PortAventura va començar el 2009 i s'ha consolidat com una data destacada en el calendari de moltes famílies que visiten el parc temàtic i contribueixen al mateix temps a una causa solidària.

El periodista de TV3 Xavier Graset (que és fill de Vila-seca) i la jove de Down Tarragona Laura Mitjans han estat els encarregats de conduir l'acte.