VI Cursa SolidÓria - Fun Run | PortAventura Fundaciˇ

MÚs de 2.000 participants se sumen a la Jornada SolidÓria de la Fundaciˇ PortAventura per omplir els hospitals de somriures

04/11/2017

Aquesta nova ediciˇ s'ha convertit en una gran trobada plena d'activitats esportives, solidaritat i diversiˇ en famÝlia.

La recaptaciˇ Ýntegra de la trobada anirÓ destinada a donar suport a projectes de Pallapupas, una organitzaciˇ centrada en millorar la qualitat de vida en els hospitals.

MÚs de 2.000 participants de totes les edats s'han sumat avui a la Jornada SolidÓria de la Fundaciˇ PortAventura. Els assistents han pogut viure un dia ple de diversiˇ en famÝlia, esport i solidaritat en un entorn ˙nic i molt especial, ja que el recorregut de la VI ediciˇ de la Cursa SolidÓria s'ha desenvolupat dins del parc.

Els corredors han realitzat un circuit de 6 km que els ha portat per alguns de les Órees mÚs ic˛niques de PortAventura Park com la Xina o el Far West. En aquesta ediciˇ, a mÚs de la cursa, els assistents han pogut participar en noves activitats per gaudir d'un meravellˇs dia en famÝlia.

Una jornada solidÓria per a tota la famÝlia

Abans de comenšar la carrera, nens i grans han tingut l'oportunitat de gaudir d'una masterclass de zumba, organitzada per l'Associaciˇ Oncol˛gica Amadeu PelegrÝ,á amb 30 monitors coordinant de manera simultÓnia la sessiˇ, una de les mÚs grans realitzades a la provÝncia de Tarragona. Els mÚs petits tambÚ han pogut participar en les curses infantils programades i passar-ho bÚ amb la visita dels personatges del parc: Epi, Blas, Coco, Woody o la FamÝlia Halloween.

La jornada s'ha tancat amb un vermut musical amenitzat per DJ Abadia, de l'associaciˇ APPC ľ ôLa Muntanyeta ô, centrada en millorar la qualitat de vida de persones amb parÓlisi cerebral. A mÚs, el mateix dia de la cursa, es van poder adquirir entrades solidÓries a PortAventura Park per nomÚs 21 Ç que contribuiran a augmentar l'import final recaptat a favor de la causa.

Una cita en quŔ tots els participants han pogut sumar en favor d'una causa solidÓria. Els beneficis obtinguts en aquesta jornada aniran destinats Ýntegrament a donar suport als projectes plens de positivitat de Pallapupas, una organitzaciˇ centrada en millorar la qualitat de vida de nens i adults en els hospitals a travÚs del somriure.

Pallapupas treballa amb nens i adults hospitalitzats i amb persones amb malalties mentals, ingressades o no, amb l'objectiu de millorar el seu estat fÝsic i emocional. Utilitzant el poder del somriure, l'equip de Pallapupas visita cada any a milers de persones en una dotzena de centres sanitaris i hospitals com l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona.

"Pallapupas millora l'estat de mÚs de 30.000 nens i nenes hospitalitzats cada any grÓcies a l'humor, per afrontar la malaltia de manera positiva. A Tarragona, ajudem als nens i les seves famÝlies a l'Hospital Joan XXIII des de fa 6 anys tant a la planta de pediatria com al quir˛fan. La nostra tasca Ús possible grÓcies a iniciatives com la Cursa SolidÓria de la Fundaciˇ PortAventura, que ens ajuden directament a poder seguir endavant amb els nostres programes ", ha explicat Angie Rosales, fundadora i directora de Pallapupas.

"A la Fundaciˇ PortAventura busquem impulsar projectes que ajudin a millorar la qualitat de vida del major nombre possible de persones, especialment la de nens i joves amb malalties, amb capacitats especials i en risc d'exclusiˇ social", ha assenyalat Ramon Marsal, president de la Fundaciˇ PortAventura.

"Les colĚlaboracions, com la que tenim en marxa amb Pallapupas, ens permeten amplificar el nostre compromÝs a travÚs del positivisme com a via per a millorar el benestar social i emocional de nens i joves".

Guanyadors
Categoria Absoluta Masculina: Girmay Gebrekiros