Posa’t  la gorra 2017 | Fundació PortAventura

AFANOC

Beneficiaris

Nens i joves amb càncer

La 15ena edició del Posa’t la Gorra a PortAventura Park aplega vora 7000 persones i dóna el tret de sortida al projecte PortAventura Dreams de la Fundació PortAventura.

10/06/2017

El passat dissabte 10 de juny la festa “Posa’t la Gorra!” va arribar al seu quinze aniversari, organitzada per l’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC), que treballa per millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies i donar-los un suport psicosocial integral, en col·laboració amb la Fundació PortAventura, entitat sense ànim de lucre que treballa per aconseguir la integració a la societat de col·lectius en risc d’exclusió social, amb especial atenció a infants i joves.

Vora 7000 persones es van posar la gorra en solidaritat amb els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. A més a més de les atraccions del parc van poder gaudir d’actuacions musicals i d’animació, tallers i la festa de l’escuma que va refrescar la calor. Enguany la festa va tenir un caire especial per la celebració de l’aniversari que es va convertir en un pastis gegant a l’escenari i una pluja de confeti. Com sempre el moment més important i emotiu de la festa va ser la lectura del manifest a càrrec de dos nens de l’AFANOC, acompanyats pels representants institucionals i membres de la junta, que van tenir unes paraules pel Pep Plà, president de l’associació que ens va deixar fa poc.

Els diners aconseguits es destinaran a mantenir els serveis de la delegació de Tarragona d’AFANOC i els nous projectes destinats a millorar La Casa dels Xuklis, una casa d'acollida per a totes les famílies que s'han de desplaçar de les seves poblacions d'origen per a rebre tractament als principals hospitals de referència de Barcelona i què en 6 anys en funcionament ja ha donat servei vora les 900 famílies.

L'entitat vol expressar la seva satisfacció pels resultats de la campanya que valora molt positivament alhora que vol transmetre el seu agraïment a totes les persones que ho han fet possible.

LA FUNDACIÓ PORTAVENTURA POSA EN MARXA PORTAVENTURA DREAMS

La festa també va ser l’inici de PortAventura Dreams, un projecte que la Fundació PortAventura ha engegat a benefici de les famílies de l’AFANOC, això vol dir que al llarg de l’any, famílies senceres podran gaudir d’una autèntica experiència de luxe a PortAventura World que inclourà una estada completa i personalitzada de cap de setmana al parc i ressort.

Amb motiu de la festa “Posa’t la Gorra!” i de la celebració del 15è aniversari, aquest darrer cap de setmana la primera família van passar dues nits i dos dies sencers gaudint de les instal·lacions i parcs de PortAventura World. L’experiència va ser un èxit, el que reafirma la continuïtat del Projecte