Somriu per la infāncia 2017 | Fundaciķ PortAventura

Organitzaciķ

Fedaia

Beneficiaris

Nens i joves amb risc d'exclusiķ

Fedaia celebra una festa solidāria amb la infāncia a PortAventura Park

20/05/2017

Un māster class de zumba, tallers de perruqueria creativa, i un Mannequin Challenge pels drets de la infāncia sķn algunes de les activitats que es van preparar per festa 'Somriu per la infāncia' que la Fundaciķ PortAventura va organitzar de la mā de la FEDAIA a PortAventura Park que aquest any va arribar a la seva cinquena ediciķ. Sota el lema # Somriuxlainfancia5 (Somriu per la infāncia), uns 5.000 nens van participar en aquest esdeveniment anual amb el qual es busca sensibilitzar i solidaritzar la societat sobre la necessitat de garantir la igualtat d'oportunitats de tots els nens, especialment dels més vulnerables.

A aquesta festa va assistir Marc Simķn, director Corporatiu de l'Ārea Social de la Fundaciķ Bancāria "la Caixa", Isabel Carrasco, cap del Servei d'Atenciķ a la Infāncia i l' Adolescčncia a Tarragona, Joan Adserā, gerent de la Fundaciķ PortAventura, i Sonia Martínez, directora de la FEDAIA. A més de permetre que els nens puguin gaudir d'un dia especial, la FEDAIA vol posar en relleu amb iniciatives com aquesta la urgčncia d'invertir en polítiques que garanteixin el benestar de la infāncia a curt i llarg termini i també la igualtat d'oportunitats. S'ha triat el somriure com a lema d'aquesta festa perquč és un element d'uniķ que iguala a tots els nens més enllā de la seva situaciķ social o econōmica.

A més aquest esdeveniment va comptar amb el suport de l'Obra Social "la Caixa", l'Ajuntament de Tarragona, l'Ajuntament de Barcelona, Rodalies de Catalunya, Cadena SER, Marc Martí, Mamma proof, Sortir amb nens, OP & Kids, El club dels Tarraconins, Kids i adolescents.cat.

La FEDAIA és la plataforma que agrupa a Catalunya el conjunt d'entitats que atenen a la infāncia, la joventut i les famílies en situaciķ de risc social o desemparament. Nascuda el 1996, estā formada per 94 entitats que atenen 100.000 xiquets i 35.000 famílies a través de serveis en l'āmbit de l'acciķ social, l'educaciķ, la formaciķ prelaboral i l'atenciķ a les famílies.