CAST CAT
Fundació PortAventura + Hospital Sant Joan de Déu
Tornar al llistat d'Esdeveniments

La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Per segon any consecutiu, el passat 14 de desembre, la Fundació PortAventura i tots els personatges de PortAventura World van participar en l’encesa de les llums de Nadal de l’hospital.

És una acte molt emotiu, ja que significa l’arribada d’aquestes festes tan assenyalades; sobretot per els “petits valents” que no poden gaudir d’aquests dies a casa seva.
Prèviament a l’encesa, tots els personatges de Sèsam Aventura van realitzar l’espectacle “Ja és Nadal a SésamoAventura!” un show ple de música i ball, el qual va aportar les dosis d’alegria i optimisme tan necessàries.
Un cop finalitzada l’aportació d’altres entitats, va arribar el moment més esperat: L’arribada del Woody! Que juntament amb el Sr. Manuel del Castillo, gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu, la Sra. Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues de Llobregat i el Sr. Arturo Mas-Sardà, vicepresident de la Fundació PortAventura, van activar el dispositiu encarregat d’il·luminar el gran arbre de Nadal, així com els diferents motius nadalencs instal·lats a la façana del centre.

Des de la Fundació PortAventura, volem donar les gràcies i l’enhorabona a l’Hospital per l’organització d’aquest acte tan bonic i agrair-los una vegada més el convit.

Galeria d’imatges
La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-1 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-2 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-3 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-4 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-5 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-6 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-7 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-8 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-9 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-10 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-11 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-12 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-13 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-14 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-15 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-16 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-17 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-18 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-19 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-20 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-21 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-22 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-23 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-24 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-25 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-26 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-27 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-28 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-29 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-30 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-31 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-32 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-33 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-34 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-35 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-36 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-37 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-38 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-39 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-40 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-41 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-42 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-43 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-44 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-45 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-46 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-47 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-48 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-49 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-50 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-51 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-52 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-53 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-54 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-55 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-56 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-57 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-58 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-59 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-60 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-61 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-62 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-63 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-64 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-65 La Fundació PortAventura s’uneix, un any més, a l’encesa de llums de l’Hospital Sant Joan de Déu-66
Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Accepto Close