Els Empleats lliuren els diners recaptats en el Teaming 2018

ACNefi / Assoc. Catalana del Síndrome de Williams

Aportació

Els Empleats lliuren els diners recaptats en el Teaming 2018

Divendres passat 5 d'abril, durant el Fòrum de Benvinguda per al personal de la Companyia, es va fer lliurament dels diners recaptats en el Teaming'18 als dos projectes triats pels Empleats. En total, 566 Empleats van aportar el seu granet de sorra a aquest projecte durant 2018.

En l'edició de l'any 2018 del Teaming es van recaptar 15.723€, entre els diners aportats pels Empleats i la contribució de la Fundació, que doblega la quantitat aportada pels membres del Teaming. Aquesta quantitat es va repartir a parts iguals entre les dues entitats més votades pels propis Empleats participants: la ACNefi (Associació Catalana de les Neurofibromatosis), proposta per l'empleat Damián Chillida de l'àrea de Restauració; i l'Associació Catalana de la Síndrome de Williams, proposta per les empleades Ana Megía, de l'àrea de Botigues, i Alejandra Vives, del departament Comercial.

En la seva intervenció d'agraïment, la nostra companya Ana Megía, un exemple de superació enfront de la Síndrome de Williams, va voler dedicar unes emotives paraules d'agraïment als seus companys de l'àrea de Botigues per haver-la acompanyat i integrat com una més de l'equip, i va animar a tots els Empleats de PortAventura World a sumar-se al projecte de micro donacions del Teaming.

Els dos projectes de 2018

ACNefi - Associació Catalana de les Neurofibromatosis/ www.acnefi.org

Al gener de 1998 va néixer la Associació Catalana dels Neurofibromatosi (ACNefi), és una associació d'ajuda mútua sense ànim de lucre que ofereix ajuda a afectats i a familiars mitjançant els grups d'ajuda mútua, activitats informatives i quaderns divulgatius sobre la malaltia. Les Neurofibromatosis (NF) són un conjunt de desordres genètics causants d'innombrables tumors que creixen al llarg de diversos tipus de nervis i que també poden afectar el desenvolupament de teixits no nerviosos com els ossos o la pell.

PROJECTE PRESENTAT: Crear un Summer Camp dedicat a nens i nenes amb NF1 perquè puguin relacionar-se, millorar l'autoestima i aprendre habilitats emocionals per a gestionar millor les dificultats que sofreixen en el dia a dia.

Asociación Catalana de la Síndrome de Williams / www.acsw.cat

La Síndrome de Williams és una malaltia genètica relativament estranya, i la seva incidència al naixement s'estima al voltant d'1 cada 7.500 nounats. Les persones amb Síndrome de Williams es caracteritzen per una pèrdua d'uns 26-28 gens al cromosoma 7 que comporta una discapacitat intel·lectual entre lleu i moderada. Tenen dificultats d'aprenentatge però disposen d'una excel·lent capacitat oral i musical.

L'Associació Catalana Síndrome de Williams va ser creada a finals del 2009, és una entitat sense ànim de lucre, formada per pares i mares de fills i filles amb la Síndrome de Williams. Té com a tasca fonamental orientar, facilitar, assessorar, afavorir la recerca, la defensa i col·laboració de les diferents àrees, centres o professionals dedicats a l'estudi i atenció de la persona amb Síndrome de Williams.

PROJECTE PRESENTAT: Potenciar la musicoteràpia de manera que qualsevol nen/a o adult de l'associació pugui accedir a aquesta activitat tan beneficiosa. D'aquesta manera, afavoririen l'estimulació primerenca, el desenvolupament i aprenentatges a qualsevol edat, l'educació superior musical i la inclusió laboral en l'àmbit musical.